Rare topictitel voor een raar probleem. Het viel mij de laatste dagen op dat de uptime-teller niet meer goed loopt.
Gisteren avond heb ik uptime op irc gezet zodat ik het terug kon vinden in mijn logs
En vandaag
Kortom, de tijd klopt wel, maar die teller niet.
Nu is dat gekke tellertje opzich alleen vaag maar geen probleem maar sinds die tijd duurt het ook een dikke 15 secondes voordat mijn powerbook in slaap valt als ik het scherm dicht klap en niet meer binnen 1 seconde zoals de eerste dagen na een verse boot.
En dit is toch wel lichtelijk irritant en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
OSX 10.4.1 Tiger en ik heb geen abnormale scripts/programma's draaien.
De install is vers geïnstalleerd over Panther heen.
Gisteren avond heb ik uptime op irc gezet zodat ik het terug kon vinden in mijn logs
code:
1
| [22:49:05] <Oxi> 22:49 up 11 days, 2:40, 1 user, load averages: 0.67 0.65 0.42 |
En vandaag
code:
1
| 22:31 up 20 days, 6:11, 2 users, load averages: 1.08 0.62 0.40 |
Kortom, de tijd klopt wel, maar die teller niet.
Nu is dat gekke tellertje opzich alleen vaag maar geen probleem maar sinds die tijd duurt het ook een dikke 15 secondes voordat mijn powerbook in slaap valt als ik het scherm dicht klap en niet meer binnen 1 seconde zoals de eerste dagen na een verse boot.
En dit is toch wel lichtelijk irritant en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
OSX 10.4.1 Tiger en ik heb geen abnormale scripts/programma's draaien.
De install is vers geïnstalleerd over Panther heen.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock