[XP] Aanmelden met dual monitor

Pagina: 1
Acties:

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 07:41
Hallo,

Ik heb sinds het weekend twee Samsung syncmaster 701t's op een XFX geforce 6600GT aangesloten en dat bevalt tot nu toe prima :Y) Met ultramon heb ik nu zo goed als alle instellingen en opties die ik me kon inbeelden onder controle, maar er is echter één hekel puntje:

Als ik de computer reboot dan worden beide schermen zwart bij het aanmeldvenster van windows XP.
Ik heb geen loginbox maar een lijst met aanklikbare users. De twee schermen zoeken dan zenuwachtig afwisselend het DVI en RGB signaal af maar vinden beide geen input na een tijdje en zetten zichzelf in standby. Het vreemde is dat bij sommige reboots de schermen hier géén problemen meer mee hebben...

Ik weet echt niet waar ik hier de oorzaak moet gaan zoeken? :?

BVD

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Division schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:31:
Ik weet echt niet waar ik hier de oorzaak moet gaan zoeken? :?
Waarmee ben je begonnen om zelf eens te proberen? Al eens gezocht naar drivers updates? Welke Windows XP versie draai je? :)

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 07:41
Ik draai XP professional met SP1 en heb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

blijkbaar is Ultramon dan ngo niet gestart, je kan deze ook als service op laten starten :? zo niet bak dan zelf een service met het proggie Atyourservice.

Zo start ik ook applicaties op voordat ik ben aangemeldt met mijn gebruikersaccount, de applicaties draaien dan al wel.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Installeer Service Pack 2 even, best kans dat dit het probleem oplost, evenals vele andere problemen die na SP2 zijn ontdekt, en nooit via Windows Update gepatched :P

Wat heb je zelf verder allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden over dit probleem? Het is vast al wel eens eerder iemand overkomen :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

ik meld zelf men windows XP professional aan met een dual monitor.

Sapphire Radeon 9600 Pro 128mb AGP

2 CRT monitors gewoon via de beeldschermeigenschappen ingesteld.

Geen enkel probleem.

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik heb twee 17"-ers. Bij het aanmeld-scherm heb ik gewoon beeld op m'n eerste en geen beeld op m'n tweede schermpie. Voor zover ik weet zitten er geen grote veranderingen in de service-packs als het gaat om dualheadsupport.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Staan de instellingen buiten Ultramon wel goed (display properties)? Misschien even kijken of het wel goed gaat met het classic logon screen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1