Toon posts:

*.ist bestand????

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ooit (afstudeerverslag) eens een aantal grafische plaatjes gemaakt. Nu heb ik de orginele bestanden nog wel maar ik weet alleen niet meer met welk programma ik het gemaakt heb destijds. Ik heb al op google gezocht op een programma die *.ist bestanden produceerd maar helaas nog geen antwoord waarop ik zat te wachten.

Ik wilde nu nl. weer wat plaatjes gaan maken maar ik weet dus niet meer het programma. Wie helpt me ff uit de @#$... 8)7

Alvast bedankt!

-=Greetz Skrievertie=-

Verwijderd

Topicstarter
Thx, maar daar kon ik helaas ook niet het juiste proggie vinden :'(

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zeg dat dan. :P

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
dat :9

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 16:00
Kijk 's met een ASCII-viewer in de header van 't plaatje. Misschien kom je een naam tegen.

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:09

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Grafisch :? Probeer het dan eens met IrfanView te openen. Daarmee kan je het ook meteen converteren naar andere types die iets gangbaarder zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kan je ongeveer vertellen wat er in die plaatjes staat, kan je misschien op thema zoeken?
Mr. Liu schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:32:
Grafisch :? Probeer het dan eens met IrfanView te openen. Daarmee kan je het ook meteen converteren naar andere types die iets gangbaarder zijn.
Idd, is ook een goed prg

Mooooooeeeee......

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58

Pelle

🚴‍♂️

Beetje moeite doen mag wel hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.