ello 
ik zit met een probleempje maar zal eerst ff de situatie uitleggen:
1. heb een dvd gemaakt dmv dvdlab pro
2. met DvdReMake.Pro.v2.6.2 de dvd aangepast en dit was een grote fout
ik heb de menu buttons weggehaald en paar frames daarvoor aan moeten passen
de film laten gegeneren
3. werkt goed met powerdvd -> menu / film/ sub/ audio etc
hier komt het probleem:
dvd werkt niet op een standalone dvd speler! de dvd start op en komt bij menu, ik kan geen menu buttons selecteren en de film stopt halverwege
ik nog een x gechecked met powerdvd op de pc en werkt wel goed (de orginele files op de pc dan)
wat ik nu wil doen is de film met subs en audio uit de dvd rippen (dus geen menu's etc) en een nieuwe dvd maken met alleen de film / subs / audio
dus ik dvdshrink op gestart -> error bad header (oid)
nog een x met dvdremake pro geopend en ook veel fouten -> veel frames grijs etc
dvd rebuilder 0.91 geprobeerd -> ook error
dvdlab pro en dvd maestro kan ik geen vob's los inladen dus dat heeft ook geen zin
dvd decrypter werkt niet met losse files, dus ik een iso gemaakt van de film (die op de pc stond)
dan demuxen en weer veel errors
ifo update gedaan -> geen errors met updaten (maar film werkt nog steeds niet in bovenstanade progjes)
zou iemand mij kunnen helpen met een nieuwe dvd maken met alleen de films audio subs met dus alle originele files van dvd (die niet werkt in standalone)
weet iemand een progje waar ik de VTS_01_0.VOB kan openen en die + de andere vobs kan opslaan
ik zit met een probleempje maar zal eerst ff de situatie uitleggen:
1. heb een dvd gemaakt dmv dvdlab pro
2. met DvdReMake.Pro.v2.6.2 de dvd aangepast en dit was een grote fout
ik heb de menu buttons weggehaald en paar frames daarvoor aan moeten passen
de film laten gegeneren
3. werkt goed met powerdvd -> menu / film/ sub/ audio etc
hier komt het probleem:
dvd werkt niet op een standalone dvd speler! de dvd start op en komt bij menu, ik kan geen menu buttons selecteren en de film stopt halverwege
ik nog een x gechecked met powerdvd op de pc en werkt wel goed (de orginele files op de pc dan)
wat ik nu wil doen is de film met subs en audio uit de dvd rippen (dus geen menu's etc) en een nieuwe dvd maken met alleen de film / subs / audio
dus ik dvdshrink op gestart -> error bad header (oid)
nog een x met dvdremake pro geopend en ook veel fouten -> veel frames grijs etc
dvd rebuilder 0.91 geprobeerd -> ook error
dvdlab pro en dvd maestro kan ik geen vob's los inladen dus dat heeft ook geen zin
dvd decrypter werkt niet met losse files, dus ik een iso gemaakt van de film (die op de pc stond)
dan demuxen en weer veel errors
ifo update gedaan -> geen errors met updaten (maar film werkt nog steeds niet in bovenstanade progjes)
zou iemand mij kunnen helpen met een nieuwe dvd maken met alleen de films audio subs met dus alle originele files van dvd (die niet werkt in standalone)
weet iemand een progje waar ik de VTS_01_0.VOB kan openen en die + de andere vobs kan opslaan
[ Voor 11% gewijzigd door PoweRoy op 23-05-2005 21:52 ]
[This space is for rent]