Sata schijf niet in windows xp (wel al schijf er in)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 13:42
Hallo een maat van mij heeft een probleem hij heeft een maxtor sata schijf 160 gb maar deze is stuk gegaan en heeft een nieuwe schijf er voor terug gekregen maar nu heeft ie al een 10 gb schijf met windows xp pro er op maar als hij zijn nieuwe sata schijf er in doet ziet ie em wel in bios maar in windows niks van de schijf te bekenen ook niet met schijfbeheer of VIA Raid Tool

Het gaat hier om een :
Asus k8v SE Socket 754
Met een IDE - maxtor 10 gb schijf (let niet op de grote) :)

Iemand die mij kan vertellen hoe ik de schijf wel in Windows kan zien en gebruiken

Ow ja de schijf is al geapartitioneerd in 2 delen 1 van 100gb en de andere 60 gb
Bij mij zelf dus zag ik de schijf wel gewoon in windows maar heb msi mbord en bij me maat zie ik em dus niet ?!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Klinkt lullig, maar lees de FAQ er eens op na, is meestal een kwestie van drivers.

ARME AOW’er

• Zer0cool12342
Ja okj dat is het dus juist niet :0 ik zet niet zomaar iets er op alle raid driver zijn geinstaleerd en net als bij de vorige keer precies het zelfde!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geef dan even aan wat je allemaal hebt geprobeerd. Scheelt wat giswerk en glazen bol kijken.

Trek ook eens de andere schijf los, installeer de drivers, sluit de oude schijf weer aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Guardian Angel op 23-05-2005 21:40 ]

ARME AOW’er

• Zer0cool12342
Het probleem is zo als ik die 1ne schijf los trek kan ik windows niet instaleren omdat Asus allen maar een cd met drivers er bij heeft gedaan dus f6 dan kan ik geen drivers loaden.

Maar okj ik heb alle drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd
nu alle dingen in me fastrack bios verranderd maar nog niks :9

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

dan kan ik geen drivers loaden
Maak dan een floppy 8)7 Volg de instructies op de handleiding/CD

Basic/FAQ stuff, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.