Eerst netjes een CD-Based Image laten maken en vervolgens geinstalleerd op mijn computer.
Vervolgens ging dat hele feest niet door omdat mijn NIC niet standaard ondersteunt wordt door Windows XP.
Volgende mappen aangemaakt:
- $oem$
- $1
- Drivers
- Nic
\\inet-server\REMINST\Setup\Dutch\Images\WindowsXP+SP2\$oem$\$1\Drivers\Nic
Allemaal hartstikke mooi.
Dit heb ik ook even doorgevoerd in de ristndrd.sif..
Binlsvc stop gezet en op nieuw gestart
Werken als een gek...
Heel Windows geinstalleerd en het een en ander aan programma's.
Vervolgens wil ik dit weer gaan uploaden naar de server... ---> RIPREP.exe.
Gaat ook allemaal goed...
Computer een keer opnieuw opgestart om de image te proberen terug te zetten en kreeg toen de volgende melding:
"De geselecteerde installatie kopie van het besturingsssyteem bevat niet de vereiste stuurprogramma's voor de netwerkadapter. Selecteer een andere installatiekopie van het besturingssysteem. Setup kan niet doorgaan. Druk op een toets om Setup af te sluiten."
Of te wel, ik heb die RIPREP uitgevoerd, maar kan de gemaakte image niet terug halen omdat ie over mijn nic begint te zeuren.
De stappen die ik heb uitgevoerd bij het installeren van mijn systeem werkte helaas niet.
Google doorzocht, maar helaas..
Iemand..!?
Vervolgens ging dat hele feest niet door omdat mijn NIC niet standaard ondersteunt wordt door Windows XP.
Volgende mappen aangemaakt:
- $oem$
- $1
- Drivers
- Nic
\\inet-server\REMINST\Setup\Dutch\Images\WindowsXP+SP2\$oem$\$1\Drivers\Nic
Allemaal hartstikke mooi.
Dit heb ik ook even doorgevoerd in de ristndrd.sif..
Binlsvc stop gezet en op nieuw gestart
Werken als een gek...
Heel Windows geinstalleerd en het een en ander aan programma's.
Vervolgens wil ik dit weer gaan uploaden naar de server... ---> RIPREP.exe.
Gaat ook allemaal goed...
Computer een keer opnieuw opgestart om de image te proberen terug te zetten en kreeg toen de volgende melding:
"De geselecteerde installatie kopie van het besturingsssyteem bevat niet de vereiste stuurprogramma's voor de netwerkadapter. Selecteer een andere installatiekopie van het besturingssysteem. Setup kan niet doorgaan. Druk op een toets om Setup af te sluiten."
Of te wel, ik heb die RIPREP uitgevoerd, maar kan de gemaakte image niet terug halen omdat ie over mijn nic begint te zeuren.
De stappen die ik heb uitgevoerd bij het installeren van mijn systeem werkte helaas niet.
Google doorzocht, maar helaas..
Iemand..!?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 21:31 ]