Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een Exchange machine waar meerdere "virutele organisaties" wil plaatsen. Na een weekend lang lezen en een halve week "spelen", ben ik nu tot het volgende gekomen:
- Ik heb meerdere OUs met per OU, een groep en gebruikers welke in die groep zitten
- Werkende "Global Address Lists" per OU; ook in OWA
Echter, wat ik maar niet voor elkaar krijg is om er voor te zorgen dat deze GALs ook als Offline Address Book worden gebruikt door Outlook 2003 in cached modus. Ik krijg namelijk altijd een totale lijst van alle mail-enabled objecten terug (via Tools->Send and Receive->Download Address Books). Om te voorkomen dat ik clientside met oude oabs werk, haal ik de .oab-bestanden altijd weg voordat ik Outlook 2003 weer start om verder te testen.
Secuirty op de GALs staan zoals aangegeven in: http://support.microsoft.com/?kbid=822940. Hierdoor is het me ook gelukt om de aparte GALs voor elkaar te boxen..
Momenteel heb ik drie aparte "Offline Address Lists" staan.
Lijst 1 heeft: Default Address List
Lijst 2 heeft: Virt. Org 1
Lijst 3 heeft: Virt. Org 2
Ik was zeer benieuwd of iemand me misschien verder op weg kan helpen
PS. Weet iemand ook of Exchange oude Offline Address Lists verwijderd uit de "Public Folders->OFFLINE ADDRESS BOOK"?
- Ik heb meerdere OUs met per OU, een groep en gebruikers welke in die groep zitten
- Werkende "Global Address Lists" per OU; ook in OWA
Echter, wat ik maar niet voor elkaar krijg is om er voor te zorgen dat deze GALs ook als Offline Address Book worden gebruikt door Outlook 2003 in cached modus. Ik krijg namelijk altijd een totale lijst van alle mail-enabled objecten terug (via Tools->Send and Receive->Download Address Books). Om te voorkomen dat ik clientside met oude oabs werk, haal ik de .oab-bestanden altijd weg voordat ik Outlook 2003 weer start om verder te testen.
Secuirty op de GALs staan zoals aangegeven in: http://support.microsoft.com/?kbid=822940. Hierdoor is het me ook gelukt om de aparte GALs voor elkaar te boxen..
Momenteel heb ik drie aparte "Offline Address Lists" staan.
Lijst 1 heeft: Default Address List
Lijst 2 heeft: Virt. Org 1
Lijst 3 heeft: Virt. Org 2
Ik was zeer benieuwd of iemand me misschien verder op weg kan helpen
PS. Weet iemand ook of Exchange oude Offline Address Lists verwijderd uit de "Public Folders->OFFLINE ADDRESS BOOK"?
[ Voor 8% gewijzigd door Zoetjuh op 23-05-2005 21:24 ]