Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hi Prepay + gprs (mms en dergelijke)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft onlangs een samsung x460 (Hi-prepay) gekocht.
Het is een fijn toestel, maar er is echter 1 probleem: dataverbindingen.

Het downloaden van een ringtone/wallpaper en zelfs gewoon gebruik maken van wap werkt niet.

Zijn er mensen met vergelijkbare problemen die hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden hebben? Ik ben erg geinteresserd in jullie tips!

Alvast heel erg bedankt!

Edit: ik zie zojuist dat er ook een subforum "Internet en telefonie" is. Zou een op zo vriendelijk willen zijn dit topic daarheen te verplaatsen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:10 ]

Verwijderd

Als je had gegoogled had je gemerkt dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten.

Kieskeurig.nl

als je geen zin hebt om al die reacties door te lezen druk je ff op ctrl + F en zoek je op Hi Prepay

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vaker op het forum rondgekeken. Ik zag dat meerdere mensen tegen het probleem aanliepen. Maar ik vroeg me af of misschien toch iemand een oplossing gevonden had (de tweakers mentaliteit)! ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:08:

Edit: ik zie zojuist dat er ook een subforum "Internet en telefonie" is. Zou een op zo vriendelijk willen zijn dit topic daarheen te verplaatsen?
offtopic:
Dat kun je aanvragen met een TR, klik ns op het handje linksbovenin :)

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Bel eens 313,
volgens mij kreeg je dan een sprekende computer en kon je dan GPRS en Imode inschakelen en nummerweergave aan/uit zetten...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 18:39
D4V3 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:29:
Bel eens 313,
volgens mij kreeg je dan een sprekende computer en kon je dan GPRS en Imode inschakelen en nummerweergave aan/uit zetten...
ik zit met hetzelfde probleem, nu is er bij mij al 10euro overgeschreven naar die zooi, en ik kan het niet gebruiken(heb een nokia3510i, hier zou het op moeten werken). Als ik verbinding maak krijgt hij geen antwoord ofzoiets...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [I&T]
Wap/Imode werkt niet met Hi Prepay. Je kunt dus geen afbeeldingen en polyfone beltonen downloaden. Als je die toch wilt gebruiken, kun je een datakabel aanschaffen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
M-info (GPRS) bestaat ook niet meer bij KPN. (zowel bij mobile als Hi)

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En toch heb ik het aan de praat gekregen toen ik nog Hi Prepay had. Ik weet niet helemaal precies meer hoe, maar in ieder geval heb ik i-mode en GPRS geactiveerd, wat instellingen neergezet en ik kon gewoon WAP'en en alles.
Dat was met een Nokia 3100.

Pin me er niet op vast, maar volgens mij is i-mode gewoon een leuk naampje voor WAP over GPRS. En i-mode kan wel degelijk met prepay bij Hi, zie bijvoorbeeld http://www.hi.nl/hishop/kies_imode_prepay.asp

Dat het voor mij werkte was in -ik denk- augustus 2004.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wilko2 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:45:
En toch heb ik het aan de praat gekregen toen ik nog Hi Prepay had. Ik weet niet helemaal precies meer hoe, maar in ieder geval heb ik i-mode en GPRS geactiveerd, wat instellingen neergezet en ik kon gewoon WAP'en en alles.
Dat was met een Nokia 3100.

Pin me er niet op vast, maar volgens mij is i-mode gewoon een leuk naampje voor WAP over GPRS. En i-mode kan wel degelijk met prepay bij Hi, zie bijvoorbeeld http://www.hi.nl/hishop/kies_imode_prepay.asp

Dat het voor mij werkte was in -ik denk- augustus 2004.
Je hebt helemaal gelijk :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1