Toon posts:

[PC] Counter-Strike Source - Server Configuratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Op dit moment draai ik een dedicated CS: Source server op een Intel P4, 3.0 ghz met 1gb aan ram.
Ik draai een standaard server config en heb de problemen dat mensen klagen over hitboxes, rates, en FPS etc. Lag is geen issue!

Nu heb ik het internet een beetje afgezocht om een goede CSS server.cfg te vinden maar tot mijn grote spijt zijn dat alleen cs1.6 configs.

Nu vroeg ik me af of iemand commandos voor mij heeft voor in de startup line, voor in de server.cfg of whereever dat de server met goeie hitrates en fps etc komt?

Misschien een idee om server.cfg van elkaar eens te vergelijken?

Alvast bedankt!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heb je eigenlijk zelf wel goed gezocht dan? Via Steampowered.com is deze config te vinden :)

Verwijderd

Nou dit is wel triest maar ja laat ik toch eens me goede kant zien :P
Alle config lines kan je in een cfg file gooien die hij standaart laat of losse cfg files maken.
Deze laat je dan door on console exec "cfg naam"in te typen, dit is vrij handig als je een losse war en fun config heb.
Op clanbase.com is de officiale war regelement config te downloaden voor als je die zoekt, de andere kan je best zelf bouwen. alle commands zijn te vinden op deze site. http://basicer.is-a-geek.com/makecmdlist.php

Veek succes er mee

Greatz fly