AMD 64 3000+ vs AMD 64 3500+

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi,

M'n zusje van 11 heeft een eigen nieuwe pc gekocht met een amd 64 3500+ en een gewone geforce 6600 256mb erin met nog wat dingen erbij. Ik heb een AMD 64 3000+ Nu gebruikt ze dat ding alleen voor msn en internet, dus nu denk ik die 3500+ is wel mooi voor mijn PC, krijg je daar een grote prestatie winst bij of moet ik em gewoon lekker in de pc van m'n zusje laten zitten? MB=asus K8V-deluxe.

Alvast bedankt.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54

Acheron

updatepack.nl

Waarom niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Dit topic krijgt een slotje ben ik bang ;)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Het ligt er vooral aan waar JIJ je computer voor gebruikt, maar de 3500+ zal zowieso sneller zijn...

• SjorsVN
Waar slaat het op dat het een slotje krijgt? Het is toch een vraag of niet?

Maarja ik gebruik m'n pc voor games en m'n zusje voor msn.

Verwijderd

Past toch niet: K8V-deluxe = S754 en AMD3500+ = S939 ?

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:49
scheeld zo'n 15%, maarja, zo'n 3000 clocked over het algemeen wel aardig, en dan is ie weer sneller :p

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SjorsVN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:30:
Hoi,

M'n zusje van 11 heeft een eigen nieuwe pc gekocht met een amd 64 3500+ en een gewone geforce 6600 256mb erin met nog wat dingen erbij. Ik heb een AMD 64 3000+ Nu gebruikt ze dat ding alleen voor msn en internet, dus nu denk ik die 3500+ is wel mooi voor mijn PC, krijg je daar een grote prestatie winst bij of moet ik em gewoon lekker in de pc van m'n zusje laten zitten? MB=asus K8V-deluxe.

Alvast bedankt.
Zij koopt zo'n dikke pc voor msn en internet?? :| 8)7 8)7
Kan je het niet nog terugbrengen naar de pc winkel en een goedkopere pc samenstellen??

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
SjorsVN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:30:
Hoi,

Alvast bedankt.
werkt ze nu al?:P

en idd die 3500+ past niet op jou mobo ;)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als het kan omdat het geen verschillende socket is zou ik het gewoon doen hoor :)

edit : ah kan dus dus niet, naja pech hebben

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 23-05-2005 19:38 ]

• SjorsVN
Ze had em bij de Lidl gekocht ><.
Ik ga nu nog ff kijken of het een 3400 of 3500 was anders kan 3500 niet en ben ik zo'n idioot om dit nog te vragen ook :P

Verwijderd

Je zusje heeft er zelf voor betaald? Hoe gaat ons niet aan maar dan neem je haar geld? of mag je het van haar?

• Satch
  • Niet online
SjorsVN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:38:
Ze had em bij de Lidl gekocht ><.
Ik ga nu nog ff kijken of het een 3400 of 3500 was anders kan 3500 niet en ben ik zo'n idioot om dit nog te vragen ook :P
Lidl had volgens mij een amd athlon 3400+ maar dan op socket 939 alleen voor oem pc's is die proc.
En ze kan hem toch 1 of 2 weken later nog terugbrengen?

• SjorsVN
Ik had net ff op cpu-z gekeken het was een 3400+ socket 939... terugbrengen kan niet meer want ze heef tem al een maand, maar ik d8 er pas nu aan. Sorry voor deze domme topic :D....cpu-z gaf aan dat proc op 1000mhz liep...fout van cpu-z of heeft Targa(fabrikant van de pc) want aan dat ding zitten kloten?

Verwijderd

Cool and Quiet die zijn werk doet waarschijnlijk

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 17:28
SjorsVN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:43:
Ik had net ff op cpu-z gekeken het was een 3400+ socket 939... terugbrengen kan niet meer want ze heef tem al een maand, maar ik d8 er pas nu aan. Sorry voor deze domme topic :D....cpu-z gaf aan dat proc op 1000mhz liep...fout van cpu-z of heeft Targa(fabrikant van de pc) want aan dat ding zitten kloten?
je kunt ook het hele mobo erbij verwisselen... maar een ideetje ;)

• SjorsVN
hbb, van mij mag je het weten hoor over het geld. Oma was in een gulle bui 8) (2e keer al dit jaar :P )

• Satch
  • Niet online
SjorsVN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:43:
Zoals hbb al zegt:
Dat heet cool&quiet. Je proc verlaagt zijn multiplier naar 5x als hij niks te doen heeft en zo veel energie bespaard en koeler blijft. Je hebt zelf ook een athlon 64 en je weet niet eens wat dat is... Ik zou voortaan maar is wat meer gaan googlen en de search gebruiken.

• SjorsVN
Nou bij deze weet ik dan wat cool n' quiet is...'t zal wel ff zeuren worden bij m'n zusje maar daar hoef ik geen hulp bij :)

bedankt allemaal! _/-\o_

Verwijderd

Had ik maar zo'n een gulle oma :)

Verwijderd

WTF heeft een 11 jarig kind dat maar op internet zit aan een AMD 64 3500+ 8)7 :X
Ik heb nu die van mn ouders. Geef hier die P4 1,8 of ik schiet jullie beeldscherm lek :7 :9~ .
Zo die kreeg ik snel :P.
Nee hoor ;). Maar zij gebruikte het ook voor internet. Dus waarom geen Celeron 1 ghz voor ze? Doet het prima voor internet. Sneller dan deze.

Aangezien de omstandigheden zou ik gewoon lief vragen of je die mag ruilen.
Misschien de jouwe opvoeren naar 3600+? (Stel dat zn zusje toch wat van pc's af weet :'( )
Misschien niet eerlijk. Maar zet je nadeel in je voordeel >:)
Dat is wat de meeste zeggen ;)

Net effe goed doorgelezen.

Ten eerste: Wat hebben jullie in jullie hoofd :X . Ruil em dan MET die moederbord om. Ben je ook klaar.

LIDL? :9~
Ik zou maar snel kijken waar die onderdelen vandaan komen want een MSI-6399 van medion doet het al klote, met een samsung geheugenreepje word het al crap en die COu Willamette maakt het helemaal af waardoor mn pc een brakkig systeempje is.

Misschien ben jij toch beter af :D.

Moeilijk hoef je anders ook neit te doen als je geen kans krijgt.
Advertentie>goed als nieuw>geld in je zak>wat bijleggen>Welkom 3800+ of welke je maar wilt :p

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:27 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
DIkke pc heb je zusje :P en jij het maar eruit jatten, jij verdient een tik op je vingers ahaha,

Maar even serieus, zoveel scheelt het niet, daarnaast is een 3000+ beter te clocken dan een 3500+

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 15:07
blijf jij ff van de spullen van je zusje af

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Maar dat snap ik gewoon niet :P.
Vrouwen toch :D
Je zusje pwnd je :P

lijkt me echt erg. GePownd worden door je eigen zussie met een betere pc :D _/-\o_ 8)7 :X :9~ :7

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zal ik je een geheimpje vertellen? Je pc is niet opeens langzamer of uberhaupt iets minder stoer of interessant omdat je zusje een snellere CPU heeft. Ook is het niet nodig om altijd de nieuwste CPU te hebben. Waardeer gewoon wat je hebt: een prima CPU waarmee je voorlopig niet mee in de problemen komt met je spelletjes. Je oma heeft het voor haar gekocht, volgende keer heb jij weer mazzel.

Naast al dit ethisch geouwehoer is ook het prestatieverschil de moeite van het verwisselen en de daarbij benodigde discussies totaal niet waard. :+

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Pleeg eens research, man :) Op het Internet zijn honderden vergelijkende benchmarks te vinden.
PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

En aan de rest dit de topicstarter zit te kleineren: reageer eens normaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.