SuSe 9.1 met VMware installeren?!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog een nieuweling op het gebied van linux en wou dus proberen op en veilige manier wat te leren. Ik heb vervolgens VMware geinstalleerd (dat ging probleemloos) en nu ben ik aan het proberen om SuSe 9.1 te installeren in VMware.
Hier loop ik echter vast. Ik heb een iso bestand van de SuSe distributie waarmee ik de VM boot. Als ik nu wil beginnen met installeren loopt hij alleen steeds vast. Ik heb gekozen om in text mode te installeren om enige problemen te ontlopen maar het heeft helaas niet geholpen.
Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Krijg je nog een foutmelding tijdens de boot? want hier kan niemand echt iets mee denk ik ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blouweKip schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:19:
Krijg je nog een foutmelding tijdens de boot? want hier kan niemand echt iets mee denk ik ;)
Nee niet echt....ik ben ook redelijk radeloos..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

test je geheugen eens, VMware is echt een geheugenkakker.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blue_White_Army schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:58:
test je geheugen eens, VMware is echt een geheugenkakker.
Ik denk idd dat dat het geval was want toen ik een tijdje was weggelopen en even later weer terug kwam (lees...ca 30 min) ging de installatie toch gewoon verder.

Ik zit nu echter met een ander probleem...in mijn scherm heb ik 4x een gewoon scherm. Ik zie in het window waar ik alleen 1x een linux interface zou moeten zien, zie ik er 4.
Hoe kan ik dit oplossen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:56
Ligt vermoedelijk aan je resolutie. Mijn 9.0 onder VMWare werkte alleen onder 800x600. Op gebied van grafische kaart heb ik al vaker wat problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

Installeer vmtools

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je kan jezelf een hoop moeite besparen door een distributie te kiezen die wel zonder problemen door VMWare wordt gepakt. Dat is wellicht een beter idee dan allerlei problemen met VMWare proberen op te lossen. Het gaat je immers om spelen met Linux, niet VMWare.
Pagina: 1