Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen - / ed in een searchstring

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen - + / of iets dat daar op lijkt gebruiken in de search, dit is niet echt een probleem maar wel irritant. Want zoek je bv op laat ik zeggen OS/2 dan gaat het meteen fout, je krijgt de melding dat de search meer dan 15 seconden heeft geduurd. Dit is echter niet waar, meestal krijg je die melding al na een seconden of 8-9. Is dit een bug of ligt het bij mij, dat laatste lijkt me niet echt waarschijnlijk aangezien het op iedere computer die ik getest heb niet werkt.

Ik heb de search al afgezocht maar ik kon niets vinden dat lijkt op mijn probleem, maar ik kan dan ook geen / of zo gebruiken. Daarom kan ik dus ook geen goede searchstring samenstellen.

EDIT:
Getest op:
Firefox 1.04
IE 6
IE 5.5
Geen Norton
En geen Extensie voor Firefox

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:47 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Het is inderdaad misschien wel irritant, maar lees dit eens: Omega search manual

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Hetzelfde verhaal als je gaat zoek op "asp.net" als je er "asp spatie .net" van maakt vind het wel goed. Dat is de workaround dit ik dan ook maar gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
TRON schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:44:
Het is inderdaad misschien wel irritant, maar lees dit eens: Omega search manual
Bedankt, ik heb wel gezocht maar niet goed dus zo te zien. Aangezien dit een FAQ is had ik dit moeten zien, ik denk dat ik heb voorbij ben gescrolled of zo |:( . Die spatie-tip Sybr_E-N is zeer welkom _/-\o_ en werkt goed, is gewoon een kwestie van wennen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

ok :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.