Mijn vader komt naar boven met de mededeling : mart, mn beeldscherm is naar de klote.
Mn pa zegt wel vaker zulke gekke dingen dus ik loop naar beneden.
Zie ik dus een scherm wat de hele tijd staat te flikkeren.
De IIyama's van de laatste generatie bouwen het beeld op vanuit het midden.
Dat zit je ook als je de resolutie veranderd.
Maar wat er dus aan de hand is; hij wil zichzelf niet vastzetten, je ziet em constant moeite doen om het scherm strak te krijgen.
Op den duur heeft hij er dan genoeg van en veranerd het (onleesbare) beeld in een lange verticale streep die langzaam verdwijnt.
3 seconden daarna gebeurd weer hetzelfde.
Je hoort telkens een tik als hij opnieuw probeert het scherm strak te krijgen. (de tikjes zijn ongeveer 4 keer per seconde)
Er zit nét geen garantie meer op, hij is gekocht in februari 2002, dus helaas.
Wat kan ik nu het beste doen ?
IIyama klantenservice bellen en vragen wat ze ermee kunnen doen ? of gewoon wegdonderen en een andere kopen.
Mn pa zegt wel vaker zulke gekke dingen dus ik loop naar beneden.
Zie ik dus een scherm wat de hele tijd staat te flikkeren.
De IIyama's van de laatste generatie bouwen het beeld op vanuit het midden.
Dat zit je ook als je de resolutie veranderd.
Maar wat er dus aan de hand is; hij wil zichzelf niet vastzetten, je ziet em constant moeite doen om het scherm strak te krijgen.
Op den duur heeft hij er dan genoeg van en veranerd het (onleesbare) beeld in een lange verticale streep die langzaam verdwijnt.
3 seconden daarna gebeurd weer hetzelfde.
Je hoort telkens een tik als hij opnieuw probeert het scherm strak te krijgen. (de tikjes zijn ongeveer 4 keer per seconde)
Er zit nét geen garantie meer op, hij is gekocht in februari 2002, dus helaas.
Wat kan ik nu het beste doen ?
IIyama klantenservice bellen en vragen wat ze ermee kunnen doen ? of gewoon wegdonderen en een andere kopen.