Standaard voor monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 01:11

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
Ik heb recent last gekregen van mijn nek, omdat ik teveel schuin naar beneden kijk bij mijn monitor.
Ja nu weet ik dat de meeste lezers denken dan moet je op nekklachten.nl kijken, maar daar gaat het nu even niet om :) Mijn monitor moet dus gewoon hoger komen te staan. zodat ie zeg maar op ooghoogte zit. Hij staat nu op een heel dik boek, maar ik zoek dus eigenlijk een stylo (zwarte) standaard of houder waarmee dit kan.

Mijn monitor is een Iiyama TFT 17" ProLite E430S-B. Dus kent iemand een site of winkel die zo'n standaard misschien in het assortiment heeft?

Computer Specs

Verwijderd

Ja die zijn er . Hij heet Neo-Flex LCD stand.Deze is op elke manier verstelbaar
enkost ongeveer € 70.-. je kan hem bestellen bij www.ergotron.nl of ze hebben
ook bij dell nederland.

ps Let op de aansluiting aan de achterzijde !! Moet dacht ik VESA 100 zijn .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:36 ]

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:26
of kijk hier eens: http://www.dataflex.nl/pa.../lcdmonitorarms_overw.htm
tientallen verschillende opties, zit vast wel iets bij naar je gading

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je zelf al gezocht :? Dit moet je echt zo kunnen vinden - iedere kantoorboekhandel zal zoiets zeker in zijn assoitiment hebben. En anders loop je naar de dichtsbijzijnde slijter en haal je een wijnkistje - dat staan bij mij ook al sinds jaar en dag onder mijn monitoren (van 14" naar 15" naar 21" + 17" :Y) ) :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Op de site die watzie aangaf komen inderdaad heel veel oplossingen voor!
Maar de prijsen zijn heel hoog! een simpele in hoogte verstelbare steun van
plexieglas kost daar ongeveer € 175.-. en ook de andere zijn prijzig.
Vandaar die neo-flex van nog geen € 70.-. Heb hem zelf en heel tevreden.

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:26
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:46:
Op de site die watzie aangaf komen inderdaad heel veel oplossingen voor!
Maar de prijsen zijn heel hoog! een simpele in hoogte verstelbare steun van
plexieglas kost daar ongeveer € 175.-. en ook de andere zijn prijzig.
Vandaar die neo-flex van nog geen € 70.-. Heb hem zelf en heel tevreden.
joopata: Waar heb jij die prijzen gevonden? Ik had die site simpelweg als eerste google hit, maar er staan ook wel veel andere interessante meubels en gadgets op. De catalogus (pdf) heeft geen prijsjes, dus of jij kan beter zoeken dan ik of ik ben informatieblind na 10 uur werk (8>

Kan me overigens wel voorstellen dat het erg prijzig is, dit bedrijf is duidelijk op kantoor afname gericht en die zut is nou eenmaal duur. Then again kwaliteit mag best wat kosten vind ik.
Heel bekend probleem trouwens van de TS, Zo zie je maar dat je bij de aanschaf van een TFT soms maar beter ver vooruit kan denken: een pivot en in hoogte verstelbare voet is meestal maar enkele tientjes meer en levert een hoop comfort op. Later er weer een voet bijkomen is altijd duurder...
Ben erg blij op m'n werk met m'n EIZO FlexScan L795 die over een enorm hoogtebereik verstelbaar is, maar thuis helaas een fixed base voor m'n hercules 920 :/ dus ik ben ook naar zoiets op zoek. Iemand nog meer interessante sites/bedrijven?

Verwijderd

Ik vond die plexieglas burostandaard erg mooi , Ik heb toen gevraagd om een folder gevraagd
met prijzen. Dat was echt schrikken hoor ! Download anders hun folder maar daar staan de
prijzen ook in. Hoewel ik hem echt mooi vond gaat bijna € 170.- voor die burostandaard gewoon te ver. joopata

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, surf naar een willekeurige webwinkel of spring een willekeurige kantoorbenodigdhedenwinkel binnen en keuze zat :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.