hier stond iets interessants, maar het is even weg...
[ Voor 7% gewijzigd door simon op 23-05-2005 16:11 ]
|>
ik bedoel dus alle geluiden...ook waves. Vroeger kon dat... maar heb nog niks kunnen vinden om dit onder windows 2000 of XP voor mekaar te krijgen!
omg dat programmatje heb ik nog gebruikt op mijn oude comprak dang hoe heet dat nu.kazz1980 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:14:
[...]
ik bedoel dus alle geluiden...ook waves. Vroeger kon dat... maar heb nog niks kunnen vinden om dit onder windows 2000 of XP voor mekaar te krijgen!
dat kreeg het in ieders geval om een soort van wave door je pc speaker te laten komen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Die had ik al eens geprobeerd. werkt alleen op win 95, 98 en MEnAffie schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:21:
http://support.microsoft.com/kb/q138857/
Pc speaker driver voor windows...
[ Voor 36% gewijzigd door DrivinUCrazy op 23-05-2005 16:28 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
standaard werkt het niet.... dan kom je niet verder dan beepjes.DrivinUCrazy schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:27:
Wij gebruiken op school (HS Zuyd in Heerlen) de pc's als webradio. Die speakertjes die gaan best hard, en we spelen dus alles daarop af. Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen of ze daar iets mee hebben uitgehaald. (ik denk eigenlijk van niet, daar zijn het er te veel voor)
[ Voor 30% gewijzigd door kazz1980 op 23-05-2005 16:29 ]
Maar het werkt standaard, zonder trucjes van onze kant. (alleen de volumeregeling van "dempen" af zetten, want dat staat bij het opstarten standaard aan)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
hm...ok.... werkt hier dus standaard niet...(anders had ik het niet gevraagdDrivinUCrazy schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:29:
Dat zijn allemaal pc's van HP. Type weet ik niet zo.
Maar het werkt standaard, zonder trucjes van onze kant. (alleen de volumeregeling van "dempen" af zetten, want dat staat bij het opstarten standaard aan)
daar zit dus gewoon in de kast een normale speaker door gelust aan de geluidskaart. en is dus NIET de pc speaker die de ts bedoeltDrivinUCrazy schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:29:
Dat zijn allemaal pc's van HP. Type weet ik niet zo.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
als het hardwarematig standaard al werkt is het idd gewoon via de geluidskaart.DrivinUCrazy schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:33:
Dat kan best zijn, maar dat weet ik niet. (ik heb geen sleutel om de kasten open te maken) Nogmaals, dat zou ik moeten navragen.
klinkt logisch...maar ga niet de PC's van mn werkgever open lopen schroevenJoe-star schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:37:
Voor zover ik weet heeft zo'n speaker gewoon zo'n frontpanel stekkertje, en in de meeste pci geluidskaarten zitten ook van die stekkertjes, dus als je het op die manier verbind zou het wel moeten werken lijkt me