[HK]Ik ben verliefd en weet niet wat ik moet doen topics...

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Laatste tijd valt het me weer op dat er weer vele topics zijn over niet kunnen kiezen tussen 2 meiden enz enz. Voorbeeld:
[rml][ fuck] in de knoop[/rml]
Nu hebben we dit soort topics vaak genoeg, het vaste antwoord altijd: je moet toch je eigen keuze maken, dat kunnen andere tweakers niet.

Uiteindelijk komt het erop neer dat het een "pats hier met je meidenaanbod" topic wordt en wat verder vrij weinig toevoeging heeft.

Om alles op een rijtje te zetten. Ben ik de enige die zich eraan stoort en zeur ik alleen, of zijn er meer mensen die zich eraan storen en dat wellicht ooit een dergelijk topic op slot kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 13:36

KatirZan

Wandelende orgaanzak

nee hoor, je bent niet de enige :) alleen stoor ik me er niet aan :) vind wel dat dat soort dingen eigenlijk op Fok! thuis horen ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal mee eens.
Lijkt wel alsof ze die berichten posten van :"hey kijk mij is met 2 vrouwen"
Inderdaad overbodig en het haalt naar mijn mening de proffesionaliteit die dit forum toch wel heeft naar beneden.

STOPPEN DUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, wat als het nou niet pasterig bedoeld is? Het KAN een k*tprobleem zijn, en je KAN er heel erg mee zitten... Patsmensen hebben soieso al m'n minachting, maar als iemand serieus een probleem heeft, help ik graag. EN ja, je moet zelf je keuze maken, maar een andere kijk op de zaak is soms erg prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:56:
helemaal mee eens.
Lijkt wel alsof ze die berichten posten van :"hey kijk mij is met 2 vrouwen"
Inderdaad overbodig en het haalt naar mijn mening de proffesionaliteit die dit forum toch wel heeft naar beneden.

STOPPEN DUS
offtopic:
sinds wanneer kan iemand met 15 posts in de HK :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 13:36

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Laat ik even wat duidelijker zijn :

Als andere mensen met hun vrouwenaanbod willen showen dan moeten ze dat toch zelf weten? Als een mod het er niet mee eens is wordt het automatisch toch verwijderd :)

Als je je eraan stoort, kijk er dan gewoon niet naar ;) (Wat de meeste blijkbaar wel doen....)

Discussie topic dit......2 polen tegenover elkaar stoten elkaar af, dwz : 1 zegt ja, ander zegt nee ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
We kunnen altijd nog in April een themaforum Lentekriebels openen.

Een keer iemand helpen oke, maar we hebben nu 10 topics per maand. Laat ze dan accountje op Fok! nemen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 15:35

ThunderNet

Flits!

Erkens schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:58:
[...]

offtopic:
sinds wanneer kan iemand met 15 posts in de HK :?
idd, verrek :| :X heb ik voor niets al die techposts gedaan :9

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hey, wat als het nou niet pasterig bedoeld is? Het KAN een k*tprobleem zijn, en je KAN er heel erg mee zitten... Patsmensen hebben soieso al m'n minachting, maar als iemand serieus een probleem heeft, help ik graag. EN ja, je moet zelf je keuze maken, maar een andere kijk op de zaak is soms erg prettig...
Dan moet zoiets niet in HK gepost worden, maar in SG? ;)

Je bent niet de enige die zich eraan stoort Erazzzer: het heeft verder geen nut of leukigheid voor de HK, dus tja :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:00:
[...]
Dan moet zoiets niet in HK gepost worden, maar in SG? ;)

Je bent niet de enige die zich eraan stoort Erazzzer: het heeft verder geen nut of leukigheid voor de HK, dus tja :)
Eingelijk heb je daar een punt, behalve dat de HK vaak word gezien als een iets selecter gezelschap... en dat kan een gevoel van veiligheid bieden. Bovendien is de HK toch niet alleen maar voor lol bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Daarbij kan je in de HK (als je het serieus bedoelt) een normalere reactie verwachten dan op Fok.

Is het echt zo irritant dat het aan banden gelegd moet worden? Anders kan ik er ook nog wel een paar verzinnen..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Eingelijk heb je daar een punt, behalve dat de HK vaak word gezien als een iets selecter gezelschap... en dat kan een gevoel van veiligheid bieden.
True, maar is het tegenwoordig nog wel zo selectief?
Bovendien is de HK toch niet alleen maar voor lol bedoeld?
Niet alleen, maar als je genoeg van dat soort topics hebt, laat dan de serieuze naar SG gaan en de andere weg laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:33
Ik stoor me niet aan dat soort topics, ik vind het alleen grappig om te lezen hoe de gefrustreerde tweaker hier mee omgaat ;)..

Maar idd, het antwoord op AL die topics is gewoon --> jouw eigen keuze; kunnen wij niet voor je bepalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:01:
[...]

Eingelijk heb je daar een punt, behalve dat de HK vaak word gezien als een iets selecter gezelschap... en dat kan een gevoel van veiligheid bieden. Bovendien is de HK toch niet alleen maar voor lol bedoeld?
Zeker niet alleen voor de lol, daarom noem ik ook 'nut' naast leukigheid :)

Met selecter gezelschap heb je gelijk: maar dat is SG ook al voor een deel, dat zie je niet als je geen account hebt op GoT, of als je pas kort op het forum zit ;)

Dit is verder wel iets, waar de HK-moderators over moeten oordelen, dus die moet ik even op dit topic attent maken :)

edit: even wat overbodige posts naar geen HK toegang afgesplitst.

[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 23-05-2005 16:18 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik stoor me ook wel aan die topics, maar het is af en toe wel lekker om zoiets kwijt te kunnen en eventueel hulp te krijgen. Zou het dan niet beter in het KMT kunnen? Dan "vervuilt" het de topiclisting niet en kan de TS toch nog wat hulp krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wat Erazzzer is zijn startpost al zegt is denk ik het probleem: al de topics komen uiteindelijk toch neer op 1 van de volgende twee situaties:
2 vrouwen: je moet gewoon kiezen
1 vreemdgaande vrouw: accepteren of uitmaken

bijna allemaal 'use the f*cking search, is al tig keer voorbij gekomen' gevalletjes dus. En aangezien mensen in de hk heel goed weten wat de search is, worden het automatisch "pimp met je vrouwen" topics... en daar hebben we een appart forum voor volgens mij?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het ook beetje nutteloos... het feit dat je voor relationele problemen al op een online forum terecht moet zegt mijninziens al genoeg.. "kijk iedereen ik heb tonnen met vrienden!! maar blijkbaar niemand beter dan een paar onbekende geeks om dit mee te bespreken"

Maar aan de andere kant moet je niet vergeten dat het voor sommige mensen ook wel erg belangrijk is om hun online ego (= main ego?) te strelen en andere hebben gewoon een beetje last van een minderwaardigheidscomplex.

Laat die topics dan ook meestal wel links liggen want vaak is het idd een "DUH" geval en vooral vol met nutteloze, zelfstrelende informatie.
"ik heb een probleem ik moet tussen 2 wijven kiezen, maar had vorige week ook al met 4 wijven sex gehad en heb btw ook een leuter van 80 cm en had ik al gezegd dat ik ook altijd trio's heb met 2 wijven? maareh.. probleem is nu ik weet niet of ik op blond of bruin val"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sommige mensen vinden het gewoon rot om in een dergelijke keuzesituatie te zitten, en dan willen ze graag advies van een select stel mensen uit dezelfde leeftijdsklasse. Sowieso is het vaak makkelijker om met vreemden over zo'n soort problemen te praten dan met vrienden. Ik stoor me dus niet aan dergelijke topics, ze hebben hun nut wel voor de topicstarter.

Verder verplicht natuurlijk niemand je zo'n topic te lezen. Zolang een topic niet tegen de gedragsregels indruist zie ik iig geen reden om een dergelijk topic op slot te gooien. Negeer die topics gewoon als je er niet tegen kunt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 16:50

dailyleaf

...

Nu heb ik het even over de topics die voorbij komen in SG, ik neem aan dat het soortgelijke topics zijn die in HK komen.
Ik zal me er niet aan storen, als het een serieus geval is lees ik het wel door, maar anders klik ik um ook net zo makkelijk weer weg
MrSleeves schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:16:
[...]

En SG ook niet als het goed is.. (ook minimaal 50 posts)..
SG en volgens mij daarmee heel General Chat is na 50 berichten.
HK kom je volgens mij niet automatisch in. Tenminste ik niet.

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dailyleaf schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:21:
SG en volgens mij daarmee heel General Chat is na 50 berichten.
25 toch? :?
HK kom je volgens mij niet automatisch in. Tenminste ik niet.
[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:54

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

-NMe- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:20:
Sommige mensen vinden het gewoon rot om in een dergelijke keuzesituatie te zitten, en dan willen ze graag advies van een select stel mensen uit dezelfde leeftijdsklasse. Sowieso is het vaak makkelijker om met vreemden over zo'n soort problemen te praten dan met vrienden. Ik stoor me dus niet aan dergelijke topics, ze hebben hun nut wel voor de topicstarter.

Verder verplicht natuurlijk niemand je zo'n topic te lezen. Zolang een topic niet tegen de gedragsregels indruist zie ik iig geen reden om een dergelijk topic op slot te gooien. Negeer die topics gewoon als je er niet tegen kunt. :)
^^met stom

Ik snap ook niet waarom dit nou zo erg is. Als je het niet lezen wil open je het toch gewoon niet. Kan je je ook nergens aan storen.
Als iemand op deze manier zijn verhaal lekker kwijt kan is dat toch alleen maar mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Sommige mensen vinden het gewoon rot om in een dergelijke keuzesituatie te zitten, en dan willen ze graag advies van een select stel mensen uit dezelfde leeftijdsklasse.
Tweakers was toch een forum van 8 tot 80 jarigen? :P
Sowieso is het vaak makkelijker om met vreemden over zo'n soort problemen te praten dan met vrienden.
True
Ik stoor me dus niet aan dergelijke topics, ze hebben hun nut wel voor de topicstarter.

Dat heb ik ook 4 jaar lang gedaan, maar laatste tijd toen je ze bijna niet meer negeren. Waarom zou deze wel open mogen blijven en voorgaande soorten topic die later veboden zijn niet? als er eens in de tijd een topic hierover komt kijk ik er rustig langs heen, maar niet als er te veel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erazzzer schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:24:
Tweakers was toch een forum van 8 tot 80 jarigen? :P
Hoeveel 8- of 80-jarigen zie je hier? :+
Dat heb ik ook 4 jaar lang gedaan, maar laatste tijd toen je ze bijna niet meer negeren. Waarom zou deze wel open mogen blijven en voorgaande soorten topic die later veboden zijn niet? als er eens in de tijd een topic hierover komt kijk ik er rustig langs heen, maar niet als er te veel komen
Je noemde net het getal 10 per maand. Los van het feit dat 10 topics per maand wat overdreven is, want zoveel zijn het er niet, is het ook nog eens zo dat op een forum met zoveel topics als de HK, 10 topics per maand natuurlijk niks is.

Verder vraag ik me af wat je bedoelt met "Waarom zou deze wel open mogen blijven en voorgaande soorten topic die later veboden zijn niet?" Wat is er verboden dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d'r zit natuurlijk ook wel een verschil tussen topics als: "ik ben al 3 jaar samen met m'n vriendin maar weet het even niet meer" dan topics als:

W0w ik heb vorige week echt dik aangeneukt en gister geil wijf ontmoet wat me gelijk neukte en daar wil ik echt verdur mee maar ik heb nu een *insert compleet nutteloos en overduidelijk simpel probleem hier*.

Aan beide kan ik me niet ergeren. ik snap zowiezo al niet waarom je dit met vreemden online zou willen bespreken.
Maar ik krijg bij de 2e wel een onderbuik gevoel van .. kansloos :/

En das ook nog niet erg.. maar dan begin ik me af te vragen.. WTF doe ik hier?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online

imho zijn ze wel degelijk tegen de regels. Zoals Erazzzer en ik al aangaven: het is vragen naar de bekende weg, oftewel een use the search topic.
Als ik als tigste gebruiker op tweakers vraag hoe ik een portforward instel op een speedtouch, krijg ik een slotje. Als ik als tigste gebruiker op tweakers vraag wat ik moet doen als mijn vriendin vreemdgaat, krijg ik geen slotje. beetje met 2 maten meten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

rac-on schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:32:
[...]

imho zijn ze wel degelijk tegen de regels. Zoals Erazzzer en ik al aangaven: het is vragen naar de bekende weg, oftewel een use the search topic.
Als ik als tigste gebruiker op tweakers vraag hoe ik een portforward instel op een speedtouch, krijg ik een slotje. Als ik als tigste gebruiker op tweakers vraag wat ik moet doen als mijn vriendin vreemdgaat, krijg ik geen slotje. beetje met 2 maten meten...
Dit soort dingen kan je imho niet vergelijken. Een gevoel van een mens is iets heel anders dan een simpele instelling.
Hiervoor zijn topics soms ideaal. Zo kan je perfect je gevoelens kwijt en er over praten. Mensen met ervaring kunnen je hierbij helpen/adviseren.

"Vragen naar de bekende weg 8)7 " Vindt ik wel erg kort door de bocht. Als alles te vinden zou zijn op google/got dan zou iedereen een heel gelukkig en simpel leven lijden ;)

[ Voor 11% gewijzigd door LoeiOrdinair op 23-05-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

rac-on schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat er wel een subtiel verschil is tussen iets instellen, waar maar één manier voor is en wat een handeling is die altijd hetzelfde is, of tussen topics over vriendinnen die vreemdgaan e.d.
Voor zo'n persoon is dat toch iets specifieks en niet een hoe-moet-ik-iets-aansluiten. Ik kan me voorstellen dat je niet gaat zoeken of je GF al eerder in de HK behandeld is.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:35:
[...]

Dit soort dingen kan je imho niet vergelijken. Een gevoel van een mens is iets heel anders dan een simpele instelling.
Hiervoor zijn topics soms ideaal. Zo kan je perfect je gevoelens kwijt en er over praten. Mensen met ervaring kunnen je hierbij helpen/adviseren.
ja.. maar wat is er nou te adviseren in (om topic uit de ts maar even in een notendop te zetten):

hoi ik ben de laatste tijd erg veel meisjes aan het neuken, heb vorige week een meisje geneukt wat ik nu anderhalve week ken en heb eergister een ander meisje ontmoet.
Nu kan ik ze natuurlijk allebei hebben maar die 1e heeft een vriend en die gaat daarbij wonen en ik maak me daar zorgen om.. wat te doen.

Sorry hoor.. maar dit soort topics zijn gewoon kansloos en daar is nix te adviseren behalve trek nog een keer lekker aan je leuter en verzin er nog een meisje bij 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:37:
[...]

ja.. maar wat is er nou te adviseren in (om topic uit de ts maar even in een notendop te zetten):

hoi ik ben de laatste tijd erg veel meisjes aan het neuken, heb vorige week een meisje geneukt wat ik nu anderhalve week ken en heb eergister een ander meisje ontmoet.
Nu kan ik ze natuurlijk allebei hebben maar die 2e heeft een vriend en die gaat daarbij wonen en ik maak me daar zorgen om.. wat te doen.

Sorry hoor.. maar dit soort topics zijn gewoon kansloos en daar is nix te adviseren behalve trek nog een keer lekker aan je leuter en verzin er nog een meisje bij 8)7
ok, maar dit heb niks met topics over relatie problemen ed te maken. Het topic uit de TS is idd treurig. Maar er zijn genoeg topics die serieus worden opgezet.

edit: eigenlijk zouden de serieuzere topics gewoon in SG moeten komen en niet in de HK om zo de kwaliteit van het topic hoog te houden. In SG kunnen de modjes de niet-serieuze posts uit het topic schoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door LoeiOrdinair op 23-05-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
LoeiOrdinair schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:39:
[...]

ok, maar dit heb niks met topics over relatie problemen ed te maken. Het topic uit de TS is idd treurig. Maar er zijn genoeg topics die serieus worden opgezet.
d'r is ook niemand tegen de redelijk serieuse topics (altans, ik niet) maar wel tegen het type topic zoals in de topic start wordt genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:37:
Nu kan ik ze natuurlijk allebei hebben maar die 1e heeft een vriend en die gaat daarbij wonen en ik maak me daar zorgen om.. wat te doen.
Gefrustreerd ofzo? Ik zie hier in dit topic nog geen posts van jou waar je géén grof woord in gebruikt hebt. :X Niet alle topics over dit onderwerp hebben die strekking die je nu mensen op aan het dringen bent, de meeste zijn heel normaal en de bijbehorende topicstarter ervaart het oprecht als een probleem. Leg je daar gewoon bij neer en lees die topics dan niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nix gefrustreerd. dat zeg ik paar posts terug al.. ik erger me d'r ook niet aan ik krijg er alleen zo'n gevoel van van.. zucht.
Ik zeg toch ook niet dat alle topics zo zijn? ik zeg alleen dat degene die zo zijn (en daar gaat dit topic over.. zie ts?) niet echt onder de catatorie "advies geven" vallen.

Veder zie wat rac-on zegt.. nix tegen die normale topics maar waarom zouden we geen kansloze techposts moeten hebben en wel kansloze "love posts"?

Wel erg frappant dat zodra er iemand z'n mond open trekt over dit soort topics dat diegene dan altijd gelijk "gefrustreerd" zou zijn ..

en de grove woorden beperken zich enkel tot de voorbeelen van de topics, aangezien deze woorden ook weergeven watvoor idee van de persoon die dit soort dingen post krijgt.

Of moet ik zeggen dat iemand meerdere malen in de week met vrouwelijk schoon ware liefde bedrijfd?
Betekend hetzelvde, maar omvat geheel niet de lading die dit soort posts dragen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
-NMe- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:29:
[...]

Hoeveel 8- of 80-jarigen zie je hier? :+

[...]

Je noemde net het getal 10 per maand. Los van het feit dat 10 topics per maand wat overdreven is, want zoveel zijn het er niet, is het ook nog eens zo dat op een forum met zoveel topics als de HK, 10 topics per maand natuurlijk niks is.

Verder vraag ik me af wat je bedoelt met "Waarom zou deze wel open mogen blijven en voorgaande soorten topic die later veboden zijn niet?" Wat is er verboden dan? :?
Nou, zeg maar de dingen die gecentraliseerd zijn. Grote grappige plaatjes/films/ect kleine mededelingen topic, meidentopic.

Misschien is het nu tijd voor het grote "ik kan niet kiezen tussen meiden" topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Niet elk topic over meidenkeuze is hetzelfde of is per definitie kansloos. Waarom dan per se alles op een grote hoop gooien? Domme blaattopics en hoaxes zijn al niet toegestaan hier, dus waarom kunnen de simpele chick-show-off-topics niet gewoon per stuk beoordeeld worden en zo kortgehouden worden, zodat de echte persoonlijke dillemma topics wel kunnen blijven bestaan?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

Basszje

Reisvaap!]

Persoonlijk vind ik dit soort kansloze topics wel geinig ter einde vermaak e.d. Ik zou ze dus niet willen verbieden. Kijk maar eens naar de onderwerpen van de topics die steevast als 'klassieker' worden uitgeduid op GOT :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

Basszje schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:30:
Persoonlijk vind ik dit soort kansloze topics wel geinig ter einde vermaak e.d. Ik zou ze dus niet willen verbieden. Kijk maar eens naar de onderwerpen van de topics die steevast als 'klassieker' worden uitgeduid op GOT :)
Vermakelijk zijn ze vaak wel ja :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-09 14:42
Ik zou zeggen: Sla die topics gewoon over, kijk er niet eens in... Ik snap van de mensen die het posten wel waarom ze het posten, je wilt advies van andere mensen.. Als je in zo'n situatie zit zie je het vaak niet meer zo helder, of denk je het niet helder te zien. Al krijg je maar 10 (nuttige) replies, je kan er wel vaak wat mee.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 02:44

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik erger me er niet echt aan en volgens mij is het nog steeds: boeit het je niet dan kijk je niet ;)
Daarbij is mij de "overvloed" aan dergelijke topics nog niet opgevallen :)

Verder wil ik wel even aangeven dat SG in principe niet de plek is voor liefdesproblemen tenzij het in het algemeen is. Persoonlijke "help ik/m'n vriendin/etc." horen in de HK ongeacht of het een jolig of serieus karakter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Och, zo nu en dan zijn dat soort topics best leuk om te lezen, maar over het algemeen laat ik ze links liggen. En dat is precies wat mensen moeten doen die een dergelijk topic niet leuk vinden. Gewoon het topic laten voor wat het is en naar het volgende topic browsen.

Persoonlijk zou ik het weren van dergelijke topics in elk geval geen HK-regel van willen maken. Zolang het topic binnen de perken van onze HK-Regels blijft, dan heeft het topic bestaansrecht. Sterker nog, in dergelijke topics wordt vaak veel gereageerd en dus is er blijkbaar interesse in. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
mOrPhie schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:17:
Sterker nog, in dergelijke topics wordt vaak veel gereageerd en dus is er blijkbaar interesse in. :)
kleine nutteloze topic scoorde ook 500 p.p.d. :P en daar werd ook op in gegrepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Erazzzer schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:46:
[...]

kleine nutteloze topic scoorde ook 500 p.p.d. :P en daar werd ook op in gegrepen :+
Dat was ook echt nutteloos. Als de TS van een dergelijk gewraakt meidentopic ermee in de knoop zit heeft zo'n topic meer waarde dan nutteloze mededelingen imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten wat voor behang er in de huiskamer aan de muur zit, maar het is natuurlijk je reinste onzin om alle liefdes/relatie topics te sluiten enkel en alleen om het feit dat het mogelijk een hoax kan zijn.
Ik ga er van uit dat de huiskamer modjes zelf prima in staat zijn te bepalen of een topic levenswaardig is of niet. Zij kunnen ingrijpen en zij maken de beslissing. Als iets je te ver gaat, dan is er altijd nog de topicreport.
Daar komt nog eens bij, dat topics die sommigen als kansloos bestempelen, voor anderen een bron van vermaak zijn. Ik zou het ook geweldig vinden om te lezen wat voor problemen een player al niet kan hebben.
Aangezien er dus veel mensen zijn die zich er niet aan storen, is het nogal vreemd om elk topic te sluiten voor de baten van een hand vol mensen. Zoals hier al vaker in de discussie naar voren is gebracht: boeit het je niet, dan kijk je niet.
In /13 zie je mij ook niet reageren in design topics omdat het me simpelweg niet boeit. Ik loop hier ook niet te drammen om een apart forum voor designers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Lees die threads dan niet? Aan de titel zie je meestal waarover het gaat. Er zijn toch genoeg andere threads die wel interessant zijn? Als de TS iets heeft aan hetgeen de mensen die reageren posten (zij vinden de thread het lezen waard) dan is het doel van het forum toch bereikt??

* Yalopa ziet het probleem niet echt..

You don't need eyes to see, you need vision

Pagina: 1