Toon posts:

Goedkoper dan The Phonehouse? 6230i of D500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een hele tijd heb ik een oude SonyEricsson T200, en nu wil ik wel weer eens wat anders.
Nou kwam ik toevallig bij The Phone House de Samsung D500 en Nokia 6230i tegen voor € 12,50 per maand. Dat is wel lekker goedkoop, wat na 2 jaar precies op € 300,- uitkomt.

Nergens anders ben ik ze zo goedkoop tegengekomen, zowel de D500 als de 6230i niet.
Zit hier iets aan vast wat ik over het hoofd heb gezien, of echt € 12,50 per maand? En niks meer.
In de Spits en Metro zie ik alleen advertentie's waar ze € 22,50 per maand kosten voor 2 jaar lang.

En dan nog een vraagje: Welk toestel zouden jullie kopen, de D500 of 6230i
Bij mij ligt de keus nog bij de 6230i vanwege het uitbreidbaar geheugen. Verder kan ik geen echte verschillen vinden tussen de 2, behalve dat de D500 een scherper beeld heeft vanwege de 262,144 kleuren, waar de 6230i het met 65.536 moet doen. Wel heb ik nog een prijs verschil van € 60,- gevonden tussen de 2 toestellen.

Links:
- The Phone House: Nokia 6230i
- The Phone House: Samsung D500

Vergelijkings tabel van de 2 toestellen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 15:49 ]

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-02 23:22
Kijk eens goed... er staat bij VANAF :)

Als je verder klikt op "Zie alle abonnementen voor dit netwerk" bij de netwerkaanbieders, dan zie je dat je bij het 12,50 abonnement gewoon nog een bedrag moet neerleggen voor de telefoon en pas rond de 25E abonnementen het toestel pas gratis krijgt.

Of kijk ik nu niet goed?

Verwijderd

Topicstarter
tweakers.not schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:58:
Kijk eens goed... er staat bij VANAF :)

Als je verder klikt op "Zie alle abonnementen voor dit netwerk" bij de netwerkaanbieders, dan zie je dat je bij het 12,50 abonnement gewoon nog een bedrag moet neerleggen voor de telefoon en pas rond de 25E abonnementen het toestel pas gratis krijgt.

Of kijk ik nu niet goed?
Kut, je hebt helemaal gelijk. Nu zijn de advertentie's in de Spits en Metro wel goedkoop ;)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:19
Kijk gewoon op www.telecomvergelijker.nl. Daar kun je heel gemakkelijk de goedkoopste aanbieding vinden!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Een tip aan iedereen die goedkoop een 6230i of D500 wilt:

Hou de openingsdata van nieuwe Telfort-shops in de gaten. Vorige week is er een in Leiden geopend, daar gaven ze bovenstaande GSM's gratis met 1-jarige abo's van 20 euro per maand.

Leukste tip: hoogst waarschijnlijk wordt er volgende week zaterdag een Telfort-shop in Eindhoven geopend. Mét een zeer vergelijkbare actie...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:46:
En dan nog een vraagje: Welk toestel zouden jullie kopen, de D500 of 6230i
Bij mij ligt de keus nog bij de 6230i vanwege het uitbreidbaar geheugen. Verder kan ik geen echte verschillen vinden tussen de 2, behalve dat de D500 een scherper beeld heeft vanwege de 262,144 kleuren, waar de 6230i het met 65.536 moet doen. Wel heb ik nog een prijs verschil van € 60,- gevonden tussen de 2 toestellen.
Ik heb een D500 gehad (4 weken) en heb nu een 6230i, en wat ben ik blij dat ik van die samsung af ben zeg! Echt een *** toestel (mijn mening dan he :P)
Had al vrij snel batterij problemen en er zat zelfs een 2e batterij in de doos, rara waarom die erin zit? (crappy batterijen misschien 8)7 )
Ook het schuif mechaniek van de D500 krijgt na verloop van tijd speling en dan valt je display dus gewoon uit.
Leg de beide telefoons maar eens naast elkaar en kijk dan eens naar het beeldscherm.
En vertel me dan nog maar eens dat het beeldscherm van de D500 mooier is.
Het nokia scherm mag dan wel 65k kleuren hebben maar het heeft wel 208x208 pixels terwijl de samsung het met 172x220 pixels moet doen.
Kleuren zegt niet altijd iets over het scherm, het verschil is nihil tussen beide schermen.
Ik vind zelf de nokia een fijner display hebben (hij is iets scherper)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 23:31 ]

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-02 09:10
idd Renesis, ik heb tot vorige week ook naar beide toestellen zitten kijken maar ging als snel over op de vertrouwde nokia. Camera zou betere foto's maken en na online gekeken te hebben is dit ook zeker het geval, en ook het scherm is velen malen beter. Let er wel op dat samsung voorheen betere schermen had dan nokia, maar sinds enkele telefoons zit nokia voorop de samsung.

Ik zou (en doe) kiezen voor de nokia 6230i, alleen zit ik nu al 2 weken te wachten bij diverse vodafone citypoint's tot ze hem binnen krijgen, hopelijk heb ik hem donderdag al binnen via de klantenservice want deze hebben 2900 van deze toestellen in zilver en grijs binnen gekregen vrijdag avond.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Pagina: 1