Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 software gezocht (via de pc, mp3 speler besturen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Victory mp3 speler van iemand gekregen, je ziet dit model ook van andere merken.

Het software wat erbij zit is niet voldoende, ik kan alleen maar flashen of formateren.

De volumeknop is stuk en heb dus software nodig om deze harder te kunnen zetten (alleen zachter werkt wel, en het geluid is dus niet meer te horen)

Deze lijkt nog het meest op : Afbeeldingslocatie: http://www.haimei.com/mp3_player/images/mp3-player-md915.jpg

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik denk dat wat jij wilt onmogelijk is.
Enige tip die ik je kan geven is probeer die volume knop dusdanig te 'repareren' dat je met een stukje ijzerdraad het volume op een acceptabel niveau kan zetten en er daarna nooit weer aan te komen (of een koptelefoon kopen met ingebouwde volume wieletje)

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-10 17:30
BlackMage schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:38:
(of een koptelefoon kopen met ingebouwde volume wieletje)
Dan moet hij toch eerst het volume op maximum zien te krijgen van de speler, ik zou hem openvijzen en het volume met een schroevendraaier (contact maken) hoger zetten en dan weer sluiten en niet meer aankomen :9

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Koptelefoon met volumewieltje gaat niet werken. Als het inkomende signaal al zo zwak is gaat die koptelefoon dat echt niet verbeteren.

Denk inderdaad dat je zelf moet gaan repareren.
Of gewoon een mp3 speler kopen, aangezien je deze gekregen hebt :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
DeNB3rt schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:41:
[...]

Dan moet hij toch eerst het volume op maximum zien te krijgen van de speler, ik zou hem openvijzen en het volume met een schroevendraaier (contact maken) hoger zetten en dan weer sluiten en niet meer aankomen :9
rb338 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:42:
Koptelefoon met volumewieltje gaat niet werken. Als het inkomende signaal al zo zwak is gaat die koptelefoon dat echt niet verbeteren.

Denk inderdaad dat je zelf moet gaan repareren.
Of gewoon een mp3 speler kopen, aangezien je deze gekregen hebt :P
Natuurlijk bedoel ik dat over dat wieletje nadat het volume op een hoger niveau gezet is ;) (zodat als je dat ding zachter wil/moet zetten, dat je niet weer hoeft te prutsen om hem harder te zetten)