Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Algemeen] On-demand Remote Support

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een applicatie wat klanten de mogelijkheid biedt voor Instant Support.

Bijv.
Klant heeft storing met zijn/haar pc en neemt contact op. De klant wordt verwezen naar een website en klikt op een knop van Remote Support en er kan een sessie worden gecreërt met een pc hier.

Bedrijven die dit onder andere aanbieden zijn:
http://www.netviewer.nl
http://www.landesk.com

Nu heb ik al een demo versie aangevraagt bij netviewer, maar ik vroeg mij af of er nog meer applicaties zijn die dit ondersteunen?

(optioneel)
Het zou fijn zijn als een applicatie die éénmaal aangeschaft is ook verder niks meer hoeft te kosten. Dus geen license per maand of vast bedrag per maand.

De bedoeling is dat bij de Client niks in hoeft gesteld te worden mocht deze achter een firewall zitten of niks geinstalleerd hoeft te worden.

Hebben jullie nog enig idee welke applicaties deze funtionaliteit ondersteunen?

Verwijderd

www.pcvisit.de gebruiken wij hier :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een abbonement afgesloten voor vast bedrag per maan? of is dit gewoon onbeperkt?
Mijn duits is simpel gezegt waardeloos :D

-edit-
Ik zie net dat http://www.pcvisit.com ook bestaat :)
De 10 max. license die je kunt aanschaffen is dat je nu max. 10 hosts kunt instellen of 10 klanten max kunt helpen?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:15 ]

Verwijderd

Office Live Meeting of Webex kunnen het ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net iemand gesproken van Netviewer. Het is inderdaad een prijzig pakket maar wel grandioos qua functionaliteiten. Nu hopelijk nog wat alternatieven tegen komen om te vergelijken.

Verwijderd

hey iznogoud,

heb je in tussentijd nog andere software applicaties gevonde?
ik ben ook op zoek.. en had ook netviewer direkt gevonden.. maar ben benieuwd of er nog andere (goedkopere) programma's zijn.

thnx

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:52

Metzie

Nyaano !

Ik zag een advertentie staan in CT magazine, dat Netop dit systeem tegenwoordig ook aanbied.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
We draaien nu met Netviewer. Ik heb diverse applicaties bekeken en gedraait, maar netviewer bleef er boven uit steken.

Sommige zijn redelijke goeie alternatieven zoals ISL light. Alleen deze werkt wat traag met remote dos vensters en ze zeggen dat het een zero-configuration is, maar er wordt wel restje's van de client achter gelaten.

Mocht je tenslotte tot een beslissing komen van een pakket, kijk dan wel even hoe ze de remote verbinding opbouwen. Ik kwam een pakket tegen die gebruikte daar VNC voor.

Een goeie alternatief voor je als je voornamelijk naar de kosten kijkt is ISL light. http://www.isllight.com/en/index.html

Verwijderd

bedankt voor de reakties.
ik heb zelf ook al wat gevonden.. www.pcvisit.com en daarmee getets.. werkt aardig erg simpel proggie. netop heeft er ook een nieuw pakket voor. jammer genoeg is het een apart pakket.. netop remote draai ik al een paar jaar mee.

het gaat er alleen om dat ik hem voor +/- een half jaar kan draaien.. zonder licenties. het gaat om een proef van een half jaar.
Modbreak:We gaan je hier niet helpen met warez, zie ook Het algemeen beleid #copyright

thnx,
marcel

[ Voor 17% gewijzigd door pasta op 16-01-2006 12:30 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

^^ kickje, sluit namelijk aan bij mijn vraag ^^
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:43:

[..]

Het zou fijn zijn als een applicatie die éénmaal aangeschaft is ook verder niks meer hoeft te kosten. Dus geen license per maand of vast bedrag per maand.

De bedoeling is dat bij de Client niks in hoeft gesteld te worden mocht deze achter een firewall zitten of niks geinstalleerd hoeft te worden.
Naar zoiets ben ik ook op zoek. UltraVNC SingleClick is ideaal, maar werkt momenteel alleen onder XP perfect. Onder Vista kun je het schudden zodra er iets gebeurt waarvoor de UAC popup tevoorschijn komt. Erg jammer, want UltraVNC werkt lekker en omdat het een reversed remote support is (de klant initieert een verbinding naar ons, omzeilt zo dus firewalls/proxy's/routeringellende).

CrossLoop werkt op zich ook goed, maar het probleem hierbij is dat klanten dan weer iets moeten installeren. En dat wil ik juist voorkomen. Met zoiets als UltraVNC SingleClick hoeven de klanten maar één bestand te downloaden, dat meteen uitvoerbaar is als de applicatie zelf.

Een freeware oplossing is het mooiste, maar een commerciële applicatie tegen eenmalige kosten kan ook. Iemand een goed idee?

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 17-03-2009 17:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 23:26
Teamviewer is voor jou de oplossing.

De cliënt kant hoeft alleen maar een executable te starten en die geeft wat informatie die je in moet voeren aan de server kant. Hierna kun je de connectie starten.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

Rayzilt schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:19:
Teamviewer is voor jou de oplossing.

De cliënt kant hoeft alleen maar een executable te starten en die geeft wat informatie die je in moet voeren aan de server kant. Hierna kun je de connectie starten.
Lijkt perfect ja, maar de prijs is er ook na. €500 Voor een licentie voor één werkstation. Plus €99 voor elk extra werkstation. Maar goed, het is een serieus alternatief voor gratis varianten. Zo is er van UltraVNC SingleClick door iemand wel een versie gemaakt die onder Vista werkt, maar die werkt dan weer met AutoIT voor scripting en dat wordt door diverse virusscanners weer als virus herkend. Dat is het niet, maar ja je kunt klanten niet opzadelen met een virusmelding...

Ik neem TeamViewer iig op in mijn verslag, kan m'n werkgever kijken of 'ie het er voor over heeft. Voordeel is iig wel dat het geen abonnementsvorm is, eenmalige betaling en dat was het.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1