Toon posts:

Tekst bij logo bij een plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben al aantal sites afgegaan maar kon niks vinden wat ik zocht.
Dit zoek ik:

Ik hen een plaatje, en over dat plaatje zijn 8 bolletjes versprijd,
dus overal ergens anders op het plaatje.
Wat ik nu nou graag wil hebben dat is,
Als ik op die bolletjes klik dan komt er onder het plaatje een tekst te staan, en als ik weer op een ander bolletje druk komt daarvan ook weer een tekst te staan.

Heeft iemand wat voor mij het liefst php of een simple html code
(ik weet dat je het kan doen met flashmx maar daar werk ik niet graag mee)

Thx_

Verwijderd

Tis wel duidelijk dat je niet echt weet waarover je het hebt. Je wilt iets client-side hebben en hebt het bovendien over een php-script.

Anyway, om scripts vragen hebben we hier liever niet. Tip: kijk eens naar divs en de display-property van CSS :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
* RobIII zegt: Imagemap en stukkie JavaScript :Y)
Dat zijn 2 keywords waarmee je zat zou moeten kunnen vinden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:11
Dit is een clientside probleem. Je kunt dit oplossen met javascript. Het makkelijkst is waarschijnlijk om het plaatje op te knippen in stukken en gewone links te gebruiken. Wil je echt vormen creëren van de links zul je aan een imagemap moeten denken.

Regeren is vooruitschuiven

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Dit hoort niet thuis in P&W
P&W is een forum dat gaat over zelf programmeren; hetgeen jij wilt, is dat iemand anders het scriptje voor jou maakt of zoekt, en daar doen we hier niet aan mee.
Da's wat we noemen een 'scriptrequest', en zoals je in onze FAQ kunt zien, stellen we dat niet echt op prijs.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.