Toon posts:

Pc doet niks anders dan blazen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had perongeluk mijn geheugen eruitgehalt en er er verkeerd om ingezet dus ik probeer het weer goed te zetten haal hem eruit stop hem er goed in druk de pc aan en bzzzz vlammetje erbij dus ik doe pc snel uit haal dat ding eruit zit er een brandvlek op op naar de winkel voor nieuw geheugen koop ik nieuw geheugen duw dit er wel goed in en blijft me pc maar raar blazen en heb geen beeld..

oude geheugen = terug naar de maker en heb een leen geheugen gekregen

let niet op spelfouten..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:42

Outerspace

Admin General Chat
vervang je moederbord eens, ik denk dat je moederbord een oplawaaier heeft gehad :)
en omschrijf je 'blazen' eens :)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 23-05-2005 15:22 ]

Wauw, een sig!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-08 21:47
ik denk R.I.P Mobo :X

[ Voor 10% gewijzigd door Bschnitz op 23-05-2005 15:22 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:40

KatirZan

Wandelende orgaanzak

en ik denk het niet alleen, ik weet het gewoon bijna echt zeker :Y)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Lijkt dat je mobo naar de eeuwige jachtvelden is ja.. Hoe heb je het trouwens voor elkaar gekregen om je geheugen er verkeerd om in te duwen? Dat past toch niet?

• asfaloth_arwen
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:25:
Lijkt dat je mobo naar de eeuwige jachtvelden is ja.. Hoe heb je het trouwens voor elkaar gekregen om je geheugen er verkeerd om in te duwen? Dat past toch niet?
Alles past als je maar goed duwt :+ 8)7

denk dat er idd andere hardware kapot is, test onderdelen eens in ander systeem :'(

[ Voor 67% gewijzigd door asfaloth_arwen op 23-05-2005 15:27 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
damm is er nog iets anders wat het zou kunnen zijn want me pc start wel gewoon en blazen doet me cooler voor de rest zie ik niks anders wat er zou kunnen stukzijn

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:25:
met een hamer past alles.. |:(

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:20:
oude geheugen = terug naar de maker en heb een leen geheugen gekregen
Wees niet verrast als je geen garantie krijgt, wat je gedaan hebt is gewoon 100% User Abuse. Ik zou je in ieder geval geen garantie verleend hebben.

{signature}

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 14:40

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Ruk eens alles van je mobo af, en plaats het opnieuw erin, heel misschien heeft je mobo gewoon een opdonder gehad, maar kan gewoon nog verder werken ;) je zal niet de eerste zijn die dat lukt :Y)

Wabbawabbawabbawabba

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

neem eerst eens een cursus nederlands, dit is gewoon niet leesbaar/begrijpbaar...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:27:
[...]
Wees niet verrast als je geen garantie krijgt, wat je gedaan hebt is gewoon 100% User Abuse. Ik zou je in ieder geval geen garantie verleend hebben.
volgens mij heb ik het er trouwens niet eens verkeerd ingezet want dat past niet misschien heb ik hem aangedaan terwijl hij er los inzat

als me pa dit hoort ga ik dood hehe

• Bschnitz
  • Laatst online: 08-08 21:47
dan moet je ook met je handjes af blijven van je pas Pc :P

R.I.P Geheugen
R.I.P Mobo
R.I.P jij

cu later })

[ Voor 34% gewijzigd door Bschnitz op 23-05-2005 15:31 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lees de hangen en opstartproblemen troubleshooter eens door.
Daar staat genoeg in om het probleem te kunnen achterhalen.

En zou je daarnaast eens willen denken aan leestekens. Het is nu echt niet begrijpbaar wat je tikt.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 22:08

Impry

Rallymedia.nl

Als hij er los in zat terwijl je hem aanzette is het ook je eigen fout :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-08 19:17

Sosabowski

nerd

offtopic:
Gebruik dan in ieder gaval hoofdletters en leestekens zodat het nog een beetje leesbaar is. Dit heeft niks met dislexie ofzo te maken maar met pure luiheid van jou kant.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit gaat weer nergens naar toe.

Arnolwd, mocht je weer een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te willen starten, neem dan eerst het alhier geldende PMG Beleid door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.