Signature
Misschien een stom antwoord, maar weet je zeker dat er een rode bestaat, zoja, zou die dan niet alleen voor de aziatische/amerikaanse markt beschikbaar zijn?
Weet ik eigenlijk niet. Op kieskeurig.nl waren er een aantal die ook de rode hadden.
Signature
Verwijderd
Na wat googlewerk kwam ik op het Fok Forum uit
Misschien moet je eens in hun sales forum gaan kijken
Het was een tijdelijk model van Samsung dat je bij The Phone House kon kopen (Valentijn actie oid
) ...inmiddels hebben ze de Samsung E630 in het rood
Verwijderd
je bdoelt een "dames editie" (respect voor de heren die hem hebben
) maar deze was d8 k in een gelimiteerde opgave te krijgen bij belcompay e.d. dat soort zaken.. ik weet niet of ze ze nu nog hebbe.. een belletje plegen lijkt me handig
De dameseditie ja, hij is ook bedoeld voor me vriendin. Ze wil een telefoon maar hij moet per se rood zijn en liefst met klepje. Niet echt veel keus dus.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:30:
je bdoelt een "dames editie" (respect voor de heren die hem hebben) maar deze was d8 k in een gelimiteerde opgave te krijgen bij belcompay e.d. dat soort zaken.. ik weet niet of ze ze nu nog hebbe.. een belletje plegen lijkt me handig
Signature
Verwijderd
Ze hebben de samsung x460 in het rood voor 129,99 met hi prepay bij Maas Service in 's-Hertogenbosch
Verwijderd
Samsung A400? Gelijk met een bioritme/cyclus calculator enzoBMW_M3 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:38:
[...]
De dameseditie ja, hij is ook bedoeld voor me vriendin. Ze wil een telefoon maar hij moet per se rood zijn en liefst met klepje. Niet echt veel keus dus.
Pagina: 1