Toon posts:

GET ipv POST gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het vorige topic (Vorige werkt niet na POST) alweer gesloten is maak ik maar weer een nieuwe aan..

GET gaat op de een of andere manier niet goed..

dit is het formulier:

code:
1
2
3
4
<form action="index.php?page=zoeken" method="get" name="search">
<input type="text" name="find" class="input">
<a href="javascript:document.search.submit()">Zoeken</a>
</form>

Ik submit 'm met javascript, maar als ik hier een gewone submit button voor gebruik werkt 't nog niet. Zodra ik op zoeken klik wordt ik doorgestuurd naar index.php zonder wat erachter..

Verwijderd

Topicstarter
uhm, klopt niet helemaal, het "page=zoeken" gedeelte wordt vervangen :( is het dan niet mogelijk een GET te gebruiken als er al GET waardes in de URL staan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:42:
uhm, klopt niet helemaal, het "page=zoeken" gedeelte wordt vervangen :( is het dan niet mogelijk een GET te gebruiken als er al GET waardes in de URL staan?
Da's logisch, aangezien GET de base (totale) URI pakt en zelf parameters dmv ? toevoegt. Wil je page=zoeken erbij, dan kan je toch gewoon een hidden field opnemen in je form. Wordt het door het GET mechanisme automagisch toegevoegd ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58

Pelle

🚴‍♂️

Omdat het vorige topic (Vorige werkt niet na POST) alweer gesloten is maak ik maar weer een nieuwe aan..
Omdat het vorige topic gesloten is, laat ik deze open.

Oh nee.

Dit topic is gesloten.