Sounds effects op (flash)websites

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met het maken van een website, grotendeels in Flash. Nu zijn mooie flashmenu's leuk, maar zonder bijpassende geluidjes is het toch niet 'af' natuurlijk.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een bron voor een beetje gave geluidseffecten. Het gaat om dingen als bliepjes, woesj-en enzovoorts, een beetje techie dus.

Heeft iemand tips voor websites waar deze te downloaden of te koop zijn? Of zijn er misschien cd-roms in de handel met dit soort spul er op? Ik kan natuurlijk websites zoeken die ze gebruiken en ze daar van af rippen, maar ik vind het helemaal geen probleem als het me iets kost (iets.. geen bergen, het is niet professioneel ;))
Wat ik tot nu toe gevonden heb, waar ik iets aan denk te hebben is flaskit.com, daar is een sectie met gratis sfx. En bij amazon.com hebben ze 2 cd's met allerlei soundeffects te koop.

bedankt alvast! :*)

Verwijderd

lama, ik kan niet lezen....

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 14:39 ]

• Kav
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Kav

Een goede site die ik regelmatig gebruik voor mijn werk is http://www.sounddogs.com/start.asp

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ah dat is een mooie website! Zal er eens op mn gemak rondsnuffelen :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

zelf maken is ook leuk, het is verbazend wat je met een nietmachine, een paar plastic zakjes en holle pvc pijp allemaal kunt maken (reverb en echo klaarzetten ;) )

Stoer; Marduq

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Die kende ik inderdaad :) staat ook in mn OP
XangadiX schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:21:
zelf maken is ook leuk, het is verbazend wat je met een nietmachine, een paar plastic zakjes en holle pvc pijp allemaal kunt maken (reverb en echo klaarzetten ;) )
Waarom zie ik dit al helemaal gebeuren? :P Maar inderdaad, ook het overwegen waard :D

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:09
naast sounddogs is dit ook een erg goede pagina :) http://www.grsites.com/sounds/

Niet alleen handig voor websites

[ Voor 42% gewijzigd door Neejoh op 23-05-2005 19:03 ]

Pagina: 1