In december 2004 heb ik 2 abonnementen besteld met cadeau bij gsmstunter.nl. Na 4 maanden kreeg ik netjes de cashback van 1 van deze abonnementen en het cadeau dat erbij hoorde. De 2e cashback met ps2 kwam maar niet, terwijl ik de rekeningen allang aan het betalen was. Na wat correspondentie hoorde ik dat ik het nu toch echt binnen 2 weken binnen zou moeten hebben. Het gaat over een bedrag van 365+149(vergoeding wegens het niet leveren van het cadeau)=514 euro. Het is inmiddels alweer 4 weken verder en ik heb nog niks gehad. De telefoon in constant in gesprek, en zelfs op een email waarin ik dreig met aangifte reageren ze niet. Het gaat hier om een heleboel geld, wat zou ik doen? heeft iemand anders nog een probleem met dit bedrijf?
Probeer een aangetekende brief waarin je een uiterste betaaldatum zet en daarna dreigt met aangifte of het incassobureau. Mijn ervaring is dat vervelende bedrijven dan wel reageren terwijl ze al tig gewone brieven en emails genegeerd hebben. Het verzendbewijs is ook rechtsgeldig mocht het zover komen
mmm, zoiets heb ik ook al eens bestelt via gsmstunter. toen ging het goed. Alleen nu heb ik het nog een keer gedaan met een 2 jarig abbo ook via cashback en ook hier heb ik nog niks van gehoord..... is al een best poosje geleden de vorige keer ging het zeker VEEL sneller.
Binnenkort dus ook maar eens even een email sturen of bellen
Binnenkort dus ook maar eens even een email sturen of bellen
Hier geen problemen met GSM stunter. Heb 2 jaar geleden die gratis Siemens M55 besteld en alles is erg netjes verlopen. Ook de cashback.
Succes is een keuze
Ik snap dat je TS wilt helpen met je ervaringen, maar je post een ervaring van 2 jaar geledenMaxster4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:39:
Hier geen problemen met GSM stunter. Heb 2 jaar geleden die gratis Siemens M55 besteld en alles is erg netjes verlopen. Ook de cashback.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dreigen met aangifte??
Ik zou het eerst privaatrechtelijk aanpakken.
Brief sturen waarin je ze in gebreke stelt + (redelijk) termijn tot nakoming; een weekje ofzo.
Als ze dan die termijn overschrijden zijn ze in verzuim.
Tsja en dan kan je naar de rechter stappen
Je kan ook aangifte doen van oplichterij ja..
Als vriendelijk doen niet meer helpt..
Btw. doe dit soort dingen niet via e-mail... gebruik daar brieven voor...
Ik zou het eerst privaatrechtelijk aanpakken.
Brief sturen waarin je ze in gebreke stelt + (redelijk) termijn tot nakoming; een weekje ofzo.
Als ze dan die termijn overschrijden zijn ze in verzuim.
Tsja en dan kan je naar de rechter stappen
Je kan ook aangifte doen van oplichterij ja..
Als vriendelijk doen niet meer helpt..
Btw. doe dit soort dingen niet via e-mail... gebruik daar brieven voor...
Ben ik met je eens.BtM909 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:42:
[...]
Ik snap dat je TS wilt helpen met je ervaringen, maar je post een ervaring van 2 jaar geleden. De dienstverlening kan toch ernstig zijn veranderd in de tussentijd
Daarentegen geeft het wel aan dat GSM Stunter in het verleden wel goed zijn zaakjes voor elkaar had. Ik weet van die actie dat er geen klachten waren over de cashback ed. in het topic dat hier liep. Natuurlijk kan het zo zijn dat ze achteruit gegaan zijn, maar er wordt hier toch om ervaringen gevraagd?!
Succes is een keuze
Ik had ook zo'n probleem, met die PS2.. schijnbaar hebben ze m dus nog steeds niet.
Wel lomp is dat ze van de 149 euro nog 25 afhalen omdat dat "de verzendkosten" zouden zijn. Slaat helemaal nergens op maar oke. Ik dacht laat die debielen daar maar, dan ben ik er vanaf.
En dat k nooit meer daar bestel lijkt me duidelijk. Duurt allemaal veel te lang, en ik moet teveel van mezelf laten horen om iets gedaan te krijgen.
Wel lomp is dat ze van de 149 euro nog 25 afhalen omdat dat "de verzendkosten" zouden zijn. Slaat helemaal nergens op maar oke. Ik dacht laat die debielen daar maar, dan ben ik er vanaf.
En dat k nooit meer daar bestel lijkt me duidelijk. Duurt allemaal veel te lang, en ik moet teveel van mezelf laten horen om iets gedaan te krijgen.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:16
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Maxster4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:20:
Natuurlijk kan het zo zijn dat ze achteruit gegaan zijn, maar er wordt hier toch om ervaringen gevraagd?!
Dat lees ik nergens hoorHet gaat hier om een heleboel geld, wat zou ik doen? heeft iemand anders nog een probleem met dit bedrijf?
TS'er: stuur idd gewoon een nette (dus niet gelijk gaan dreigen met aangiftes en andere zooi) brief naar de heren, uiteraard aangetekend. Schrijf ook iets ala "ik zal op die en die dag rond dit tijdstip even contact met u opnemen om de gehele situatie een oplossing te bieden bla bla bla". Met vriendelijkheid bereik je vaak een hoop
Pagina: 1