Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Survey] Aanpassingen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27
Ik wilde net mijn survey wijzigen, maar dat blijkt niet meer te kunnen (waarschijnlijk vanwege de recente update)

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5382#41851

De cijfers moeten ipv de 5 en 6je omlaag naar 4en, tenzij er nog iets lagers is......Ik wacht nu zo ongeveer 8 weken en dat vind ik geen stijl. Ook de mogelijkheid tot annuleren werd mij niet aangeboden waardoor het veilig is om te stellen dat ik mijn cijfers wel omlaag bij mag stellen ;)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
te oud na drie weken kun jij niet meer editen, dan heb je standaard een fp mod voor nodig

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je kunt het beste een mail naar buyerszone (appestaartje) tweakers (punt) net sturen met de aan gepaste beoordelingen en tekst of met het verzoek je shopsurvey te verwijderen zodat je een nieuwe survey kunt plaatsen. :)

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27
perfect, dat fix ik dan vanavond meteen, bedankt voor de reactie

edit:

Deze kan denk ik wel op slot nu

[ Voor 29% gewijzigd door dr.lowtune op 23-05-2005 15:22 ]

• Harm
  • Niet online
K

Dit topic is gesloten.