Toon posts:

[Speedtouch 510] Poorten open zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb remote desktop op mijn server geinstalleerd voor onderhoud en beheer hiervan. Maar daar kan ik niet op komen vanaf de buitenkant. heel raar ben bezig geweest met de adsl router maar hij werkt niet.

Adsl
Speedtouch
Server

Ik probeer nu via remote desktop te connecten maar het wil gewoon niet lukken iemand nog ideetjes.

Firmware update geprobeert maar hij vind de speedtouch niet :S.

Als jullie iets weten Let me know

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Speedtouch is soms erg lastig. Wat je moet doen is als outside IP 0.0.0.0 instellen en alleen het inside IP en de poort uiteraard.

Wat je beter soms kan doen is de config-file opslaan, handmatig aanpassen en dan weer uploaden.

Echt een Ramp die dingen want ze zijn je portforwaring ook zo kwijt :(

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:52
Je hebt het zelf al in de titel gezet: je moet je poort open zetten. Heb je dat al gedaan? Hoe? Wat lukt er niet? Met meldingen als "maar hij werkt niet" kunnen we niet zoveel..

Roomba E5 te koop

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:52
BacardiBreezer schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:50:
Echt een Ramp die dingen want ze zijn je portforwaring ook zo kwijt :(
Dan doe je toch wat verkeerd, die van mij draait al 2 jaar zonder problemen en zelfs met diverse stroomstoringen heb ik het ding nog nooit opnieuw in hoeven stellen.

Roomba E5 te koop

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

sig69 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:52:
[...]

Dan doe je toch wat verkeerd, die van mij draait al 2 jaar zonder problemen en zelfs met diverse stroomstoringen heb ik het ding nog nooit opnieuw in hoeven stellen.
Check het forum hier maar eens. IK heb er ook een aantal die prima draaien, sommige is echt huilen met de pet op !!

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Verwijderd

Het Grote Poortmappingsverhaal

En lees meteen Policy - Network Troubleshooting en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door. Ik zie niets van initiatief of een duidelijke probleemomschrijving terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.