[Virtuele Brander] Welk programma?

Pagina: 1
Acties:

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een applicatie die zich voor doet als brander en dan de bende opslaat als een .iso

Nu kan je met nero en alcohol wel bestanden "branden" naar een .iso/nrg/bin, maar dat is niet wat ik zoek. Ik zoek dus een programma dat zich voordoet als brander. Net als dat daemon tools zich voordoet als reader.

Wat het dus is, is dat we hier een app hebben dat vage dingen doet als ik hem de bestanden op de hardeschijf laat zetten en dus wil ik die bestanden direct op dvd laten zetten. Feit is alleen dat de betreffende pc geen dvd-brander heeft. Dus wil ik een app die een brander faked en een .iso uitpoept.

Hier op got krijg ik alleen maar hits op apps als nero en alcohol, maar die maken alleen maar iso's vanuit bestanden en ik wil dus direct vanuit de authoring software "branden".

edit:

Om het anders te verwoorden, ik zoek dus een applicatie die een dvd-brander emuleert, zodat een andere applicatie denkt dat hij naar een echte dvd/cd brandt, maar in werkelijkheid wordt er een iso op de hardeschijf gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door nhimf op 23-05-2005 13:42 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat het dus is, is dat we hier een app hebben dat vage dingen doet als ik hem de bestanden op de hardeschijf laat zetten en dus wil ik die bestanden direct op dvd laten zetten.
Dan moet je dat probleem dus oplossen. Je moet die files fysiek ergens hebben staan voordat je ze 'brand' :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Waarom voldoen nero en alcohol dan niet aan je eisen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dit gaat volgens mij over hetzelfde (??).

Op zich ben ik ook wel geinteresseerd in dergeljike software.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:14:
Waarom voldoen nero en alcohol dan niet aan je eisen :?
Omdat die geen brander emuleren, je kan alleen maar vanuit die apps bestanden "branden" naar een .iso. Ik wil dus direct vanuit een app (die geen iso's kunnen branden, alleen maar direct naar een dvd kunnen branden) een iso bakken. En dan voldoen nero/alcohol niet.

Zegmaar een soort van daemon tools, maar dan niet readonly, maar ook write.
BlaTieBla schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:19:
Dit gaat volgens mij over hetzelfde (??).

Op zich ben ik ook wel geinteresseerd in dergeljike software.
Dit gaat exact over wat ik wil.
Ik lees dus dat het niet bestaat?

[ Voor 31% gewijzigd door nhimf op 23-05-2005 13:38 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Pagina: 1