Commentaar over post op tweakers

Pagina: 1
Acties:

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb begrepen dat je commentaar over een post hier op got moet melden, maar ik kan door de bomen niet het juiste bos vinden. (excuses als ik hem nu fout plaats.)

op zich staat er een leuk stukje over reclames in de ruimte, maar ik vraag me dus af wat voor nieuws waarde dat nu voor de IT heeft.
(ik wil het stukje ook niet afkraken of zo, vind het ook wel heel leuk en heb het met plezier gelezen maar ik denk dat het meer iets voor de kijk is dan een tweakers site.)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
offtopic:
Altijd even een linkje toevoegen naar het betreffende artikel , nu weet je nog wel het over gaat maar later heb je daar geen idee meer van als je toevalling dit topic tegenkomt met search.

En voor de rest ben ik het met je eens dat het artikel maar hééél zijdeling te maken heeft met tweakers.net

En een post als deze hoort gewoon op Frontpage Algemeen

[ Voor 11% gewijzigd door Dirk op 23-05-2005 12:53 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Commentaar op nieuwsposts is altijd welkom in Frontpage Algemeen.

Wat betreft dit specifieke geval: ik ben het met je eens dat het niet 100% op Tweakers.net thuishoort, maar je moet er ook rekening mee houden dat het maandagmorgen is. Dit wil zeggen dat de nieuwsstroom van uit de hele wereld nog op gang moet komen en er vrij weinig echt nieuwswaardigs te vinden is. Vandaar dat de grens op een zondag of maandagmorgen al eens wat lager kan liggen en er ook een luchtig extra'tje gepost kan worden. Iets waarvan tweakers zeggen: "hé, leuk", hoewel het niet volledig IT-gerelateerd is.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Move TMF >> FA :)

LinkedIn
Instagram

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Het is juist dat dit nogal off-topic lijkt voor een site als tweakers.net. Lezers van T.net zijn echter in veel meer geïnteresseerd dan alleen hardware, zoals krantelezers ook graag wat variatie in hun dagblad willen zien. Technologische ontwikkelingen, al dan niet gerelateerd aan commercie, valtlen daar ook onder. Een dergelijk nieuwsbericht is als een gegeven paard, en geen verplichte kost :) . Gezien het aantal views en reacties heeft de redactie prima aangevoeld dat het bericht aanspreekt. De vlucht - hier ook letterlijk te nemen - van reclame is een interessant gegeven, niet alleen als het om verspreiding via internet of games gaat, maar ook op een 'high-tech' manier als via ruimtevaart; daarbij is ook de regulering en inperking ervan een interessant aspect dat brede(re) belangstelling heeft. Als de nieuwsaanvoer wat dunner is, zoals Yoeri al aangaf, kan het daarom voor komen dat de redactie soms iets doorlaat wat een zijweg lijkt van 'typisch t.net-nieuws'.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:46
Het nieuwsbericht geeft ook goed aan hoe ver men is met regels en bepalingen voor verschillende vormen en toepassingen van IT. Dat het misschien klinkt als Star Wars, maakt dat alleen nog maar sterker.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk dat je even de moderator in kwestie zult moeten mailen :) In dit geval botoo@tweakers.net

edit:
blijkbaar stond dit venster nog open van voor ik vanmiddag om 1300 naar mn werk ging :X

[LAAT]™ dus :+

[ Voor 39% gewijzigd door sanfranjake op 23-05-2005 22:29 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1