Omdat ik zo stom ben geweest onder Windows 2000 een belangrijke map te deleten en daarna de bin te legen, ben ik naar de winkel gerend en heb ik Norton Systemworks 2005 gekocht.
Alleen...
De unerase werkt dus niet onder Windows 2000
Pas in de handleiding staat er tussen haakjes achter unerase "windows 98/me". Dit stond niet op de verpakking! 
Nu heb ik twee vragen:
1) Kan ik de unerase toch onder Windows 2000 aan de gang krijgen? (zonder iets te installeren natuurlijk)
2) Kan ik mijn geld terug vragen bij de winkel als het toch niet draait onder Windows 2000? Ik heb expliciet gevraagd naar een unerase tool voor mijn windows versie waarbij ik niks hoefde te installeren (dwz, direct runnen van CD of via booten van CD).
Alleen...
De unerase werkt dus niet onder Windows 2000
Nu heb ik twee vragen:
1) Kan ik de unerase toch onder Windows 2000 aan de gang krijgen? (zonder iets te installeren natuurlijk)
2) Kan ik mijn geld terug vragen bij de winkel als het toch niet draait onder Windows 2000? Ik heb expliciet gevraagd naar een unerase tool voor mijn windows versie waarbij ik niks hoefde te installeren (dwz, direct runnen van CD of via booten van CD).