België: "no-limits" ADSL??

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Toevallig al enige Belgen hier ervaring met ADSL via Versatel?

Als'k http://www.versatel.be/adsl/adsl_tarifs.php?&language=nl fatsoenlijk bekijk staat daar dat'k met Always More ADSL 500MB kan downloaden binnen de vaste abbonementskosten. Daarboven rekenen ze 0,01 EUR/MB aan maar met een maximum van 5 EUR. Ga je hier boven dan is het gratis.
Dus voor 29,90 + 5,00 EUR (+ 17,15 vaste lijnkosten Belgacom) surf ik zonder trafieklimieten?

Snelheden die ze geven zijn slechts 1Mbps down- en 256Kbps upstream.. worden deze snelheden ook effectief gehaald in praktijk?
Is het ook écht zonder limiet of hebben ze een Fair-Use policy van 5GB/maand ofzo?

U snapt'm.. Ik wil van die traffieklimieten bij Telenet af zonder al teveel in te boeten qua snelheid. Al ben'k wel bereid in te boeten voor écht ongelimiteerde traffiek.

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
RealDSL werkt met een FUP. Ik heb gehoord dat ze pas bij > 200GB gaan klagen. En hun snelheid ligt een stuk hoger dan die van Versatel (3.3MBit/512KBit). Als je hun FAQ leest, kom je er ook achter dat het geen n00b-ISP is. ;)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 09:25
poohbeer schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:39:
Toevallig al enige Belgen hier ervaring met ADSL via Versatel?

.....
U snapt'm.. Ik wil van die traffieklimieten bij Telenet af zonder al teveel in te boeten qua snelheid. Al ben'k wel bereid in te boeten voor écht ongelimiteerde traffiek.
Ik ben ook opzoek naar iets zonder datalimiet, maar ik ben alleen chello tegen gekomen maar die hebben ze niet bij ons in de buurt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• witchdoc
F.U.B.A.R schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:41:
RealDSL werkt met een FUP. Ik heb gehoord dat ze pas bij > 200GB gaan klagen. En hun snelheid ligt een stuk hoger dan die van Versatel (3.3MBit/512KBit). Als je hun FAQ leest, kom je er ook achter dat het geen n00b-ISP is. ;)
hahaha, van hun faq:
8. Hoeveel mag ik downloaden ? Wat houdt deze Fair Use Policy (FUP) in ?
Je mag downloaden zoveel je wil zolang het onder 'normaal surfgedrag' valt. Wij vinden dat een Geek die veel films kijkt toch minstens een 100 gig mag downloaden. Zolang het 'fair use' is, hebben wij er geen enkel probleem mee.

Met 100Gig per maand kom ik al een heeeeeel eind denk'k. Dus wie hier personlijk ervaring mee heeft, laat maar horen. Tweedehands info is leuk (en zeker geappriciëerd), maar bij minimum contract van een jaar wil'k toch iets meer meningen.

Wel positief dat ze zelf naar userbase.be linken. VEEL kritische mensen dara na het unlimited fiasco van A2F :+

[ Voor 9% gewijzigd door witchdoc op 23-05-2005 12:17 ]

• witchdoc
Maar magertjes hier. Voor diegene die't nog zou intresseren. op userbase.be zijn wat meer reacties van users terug te vinden.