Spellen spelen gaat over het algemeen vloeiend en zonder problemen. Ook het draaien van 3dMark gaat goed. Als ik echter Aquamark 3 ga draaien dan loopt hij altijd vast op het eind en wordt ik teruggestuurd met een EXCEPTION_ACCES_VIOLATION. Heb al veel forums e.d. afgezocht maar kan geen oplossing voor dit probleem vinden.
Mijn Specs
Opmerking
In het lijstje met toegestaan geheugen staat dat het volgende geheugen van Corsair is toegestaan: CMX256A-3200C2PT. Ik heb dus het volgende geheugen: CMX256A-3200C2. Dit scheelt 2 letters op het einde. Ik neem aan dat dit niet uitmaakt?
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem weet. Het is niet zo dat ik per sé mijn aquamark scores wil hebben, het gaat me er meer om dat ik het niet kan uitstaan dat er iets niet goed werkt aan mijn computer
Mijn Specs
- AMD 64 3000+
- Asus A8N-SLI
- ATI Radeon x700 PRO 128MB
- 2x256 MB Corsair (CMX256A-3200C2)
- Natuurlijk veel gezocht
- Ander geheugen geprobeerd
- Geheugen ver ondergeclockt
- Nieuwste BIOS geïnstalleerd (1006
Opmerking
In het lijstje met toegestaan geheugen staat dat het volgende geheugen van Corsair is toegestaan: CMX256A-3200C2PT. Ik heb dus het volgende geheugen: CMX256A-3200C2. Dit scheelt 2 letters op het einde. Ik neem aan dat dit niet uitmaakt?
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem weet. Het is niet zo dat ik per sé mijn aquamark scores wil hebben, het gaat me er meer om dat ik het niet kan uitstaan dat er iets niet goed werkt aan mijn computer