There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Omdat wij met jouw reactID jou kunnen nadoenedit:
En waarom komt er een ; achterhierboven
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Spider.007 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:27:
[...]
Omdat wij met jouw reactID jou kunnen nadoen
Ik heb mijn ID zélf weggehaald voordat ik postte en vervangen door <mijnid>. Waarom zou er dan een ; achter verschijnen? Of begrijp ik je verkeerd?
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 23-05-2005 11:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Omdat de < en > omgezet worden naar entities. Je URL eindigt daardoor op > en de ; wordt gezien als een leesteken en niet als onderdeel van de URL.
In feite had je urlencoding moeten toepassen:
http://gathering.tweakers...s/14?ReactID=%3Cmijnid%3E
Intentionally left blank
Nee, in feite had React dat voor mij moeten doencrisp schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:45:
[...]
Omdat de < en > omgezet worden naar entities. Je URL eindigt daardoor op &gt; en de ; wordt gezien als een leesteken en niet als onderdeel van de URL.
In feite had je urlencoding moeten toepassen:
http://gathering.tweakers...s/14?ReactID=%3Cmijnid%3E
Maar goed, ontopic
En als je toch bezig bent meteen effe die XML bug aanpakken
Neem je tijd hoor, ik wil je niet opjagen hoor!
[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 23-05-2005 11:53 ]
Over mij
jij plaatst een invalid URLRobIII schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:46:
[...]
Nee, in feite had React dat voor mij moeten doen![]()
Volgens mij is het een bug in je RSS reader want het is al encoded (check de source maar van de RSS feed).Maar goed, ontopicGa die RSS-bug maar eens fixen jij
Dat hoeft niet, want dat is al gefixed in 1.9.4 - nog even geduld dus
Intentionally left blank
crisp schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:55:
[...]
jij plaatst een invalid URL
[...]
Volgens mij is het een bug in je RSS reader want het is al encoded (check de source maar van de RSS feed).

* RobIII gaat zich (weer) zitten schamen in een hoekje...
Komt 'ie al? Komt 'ie al? Komt 'ie al? Komt 'ie al? Komt 'ie al? Is 'ie er al? Is 'ie er al? Is 'ie er al? Duurt het nog lang? Duurt het nog lang? Duurt het nog lang? Is het nog ver? Is het nog ver? Is het nog ver? Ik moet plassen!crisp schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:55:
[...]
Dat hoeft niet, want dat is al gefixed in 1.9.4 - nog even geduld dus
Van mij mag dit /dev/null
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 23-05-2005 12:09 ]
Over mij
Dit topic is gesloten.