Overstappen op waterkoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:45
Heb effe zelf een topic gemaakt gezien de andere waar dit instond redelijk dood leek.
Ik ben van plan deze week een Liquid cooling set aan te schaffen voor den PC.
Ik zit zelf te denken aan een Koolance PC2-650 BK (altijd makkelijk die extra ruimte + dat m'n eige kast al redelijk gammel begint te worden) , 2* HD-40-H06 voor de HDD's (2* Maxtor S-ATA) , een CPU-300-V10 met adapter voor de CPU (AMD 3500+ 64-bit) en een CHC-A05 voor het MB.
Zoals je ziet werk ik met een 64-bit systeem (spec's aan het eind)
Nu heb ik dus al in GoT lopen zoeken naar mensen die ervaring hebben met deze setup voor een 64-bit systeem , maar dus niks gevonden.
Zijn er dus mensen die ongeveer het zelfde systeem als mij hebben en die ook alles met Koolance LC coolen ?? Wat is jullie ervaring
Mijn insteek om over te stappen naar watercooling is voor namelijk de stilte , ben zelf geen overclocker (op de VGA-kaart na dan) maar wil het liefst toch de temperaturen behouden (of lager natuurlijk) die ik nu heb.
Als iemand denkt dat een andere set beter zou werken voor mij hoor ik het ook graag.

Spec's :
AMD 3500+ 64-bit
ASUS A8V Deluxe
TwinMos 1024 MB Dual-Channel RAM PC3200
1* Maxtor 200 Gb S-ATA
1* Maxtor 250 Gb S-ATA
Sapphire X800XT (was een pro vivo)
Audigy 2 ZS
Zalman 400Watt voeding

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja... de vraag is toch echt typisch een vraag voor het grote waterkoelingstopic :)

Vandaar dat deze op slot gaat en ik hoop dat je geduld genoeg hebt om op een reactie te wachten in het andere topic :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.