Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung D500 verwijderde films terughalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ipv van een filmpje te verwijderen heb ik per ongeluk al onze filmpjes gewist op mijn Samsung D500.Sommige hadden best wel wat emotionele waarde voor mijn vrouw en mij. Had ze ook nog niet op de computer gezet. Is er nog een mogelijkheid om deze filmpjes terug te halen. Heb gelezen dat het voor smsjes bijna onmogelijk is, maar voor filmpjes heb ik niks kunnen vinden. Vandaar dat ik het hier vraag.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
zoeken op recovery software, via de search en faq kon je dit makkelijk vinden.

suc6

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

D500 is toch een telefoon? Ja dus. Stond het op een geheugenkaartje of op het geheugen van de telefoon? Als het eerste is, dan kan je hier kijken:
OM FAQ / Beleid

Als het op geheugen van de telefoon staat zou ik het zo 123 even niet weten...

In dit topic staat meer over de telefoon zelf, daar zou je ook eens in kunnen zoeken:
Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4)
Ik zie dat je redelijk nieuw bent hier op het forum, het is niet de bedoeling dat je daar ook je probleem neerzet, maar misschien staat daar iets waar je wat aan hebt :)

[ Voor 39% gewijzigd door Motrax op 23-05-2005 08:31 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie info, ik zal deze tooltjes vanavond eens gaan uitproberen. Misschien nog 1 stomme vraag. Ik heb niet zo heel veel verstand van GSM's e.d., maar hoe weet ik of de films op het geheugen van de telefoon stonden of op een geheugenkaartje? Ik zie nergens in mijn telefoon waar ik kan kiezen waar het bewaard wordt. Ik heb gewoon een standaard D500, niet uitgebreid met een of andere geheugenkaart. Wordt het dan automatisch op de telefoon opgeslagen?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:26

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De D500 heeft geen geheugenkaart ;)

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 12:57
Wanneer je je telefoon koppelt aan je computer ziet hij hem dan als externe HD? Zoja, dan kan je een standaard undelete programma gebruiken lijkt me. Zelf gebruik ik Active_Undelete_v5[1].0.015 en die recoverd vrij veel.

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Het lijkt me vrij sterk dat je zoiets terug zou kunnen halen.

Het is nl. niet hetzelfde als een bestand weggooien in windows, een standaard undelete programma lijkt mij dus ook niet te werken, mede omdat je hem niet aan kan spreken in windows alszijnde een station. Het wissen gebeurd op het 'besturingssysteem' van de telefoon, en voor zover ik weet is daar geen recovery methode voor.

p.s. De D500 wordt niet gezien als een externe HD.
p.s. 2 De D500 slaat alleen maar op de telefoon de filmpjes,muziek, etc. op, enigste keuze qua opslaan die je kan maken is bij het opslaan van tel. nrs. Daarbij kan je de keuze maken om op de SIM kaart of op de tel. op te slaan, waarbij je op de tel. meer opties krijgt. Maar zodra hij stuk is en opgestuurd moet worden, heb je grote kans dat je telefoon 'gewist' wordt en je alle gegevens die op je telefoon zijn opgeslagen kwijt bent.
Pagina: 1