Ik en mijn vrouw hebben plannen binnenkort naar Nederland te komen. Wij wonen in Brazilie, en verdienen ook op zijn braziliaans. Niet zo veel dus
Echter willen wij ons vakantietripje vastleggen mbv een digitale videocamera, welke niet te veel moet kosten. Ik heb al een beetje in de pricewatch zitten kijken en zie al camera´s van rond 300 a 350 euro. JVC, Sony en Canon hebben dit soort budgetmodellen. De merken lijken mij wel goed, dus nu de vraag. Kan ik hier een miskoop aan hebben?
Waar zit het verschil tussen een camera van 350 euro en een camera van 500 a 600 euro?
Het is dus puur voor vakantie etc opnemen, en eventueel bewerken op de pc om uiteindelijk op dvd gezet te worden... Ik ben noob op gebied van filmen en camera´s, dus als er vaktermen ofzo gebruikt worden, kan dit dan nader toegelicht worden?
thnx!
Waar zit het verschil tussen een camera van 350 euro en een camera van 500 a 600 euro?
Het is dus puur voor vakantie etc opnemen, en eventueel bewerken op de pc om uiteindelijk op dvd gezet te worden... Ik ben noob op gebied van filmen en camera´s, dus als er vaktermen ofzo gebruikt worden, kan dit dan nader toegelicht worden?
thnx!