Ik heb het volgende probleem: Als ik in de map mijn documenten naar de map downloads ga (alleen die folder) dan geeft taskmanager aan dat hij 99% CPU in beslag neemt.
Ik heb Norton anti virus gedraaid (vanmorgen geupdate)
ad aware gedraaid
MS Antispyware gedraaid
hijackthis gedraaid
alles wat gevonden werd (geen virusen of trojans alleen spyware) verwijderd.
In google gezocht naar dit item en zij verwezen mij vooral naar boven staande programmas maar dezen lossen niets op.
De map wil ik niet verwijderen (tenzij het niet anders kan). In de map staat een corrupte film die ik niet verwijderd krijg want deze file zou in gebruik moeten zijn ??? er draait echter nagenoeg niets.
Mijn PC ervaring zegt me dat er iets aan de hand is wat sterk op een virus lijkt alleen norton vind niets.
Wat kan ik doen behalve windows opnieuw installeren?
Ik heb Norton anti virus gedraaid (vanmorgen geupdate)
ad aware gedraaid
MS Antispyware gedraaid
hijackthis gedraaid
alles wat gevonden werd (geen virusen of trojans alleen spyware) verwijderd.
In google gezocht naar dit item en zij verwezen mij vooral naar boven staande programmas maar dezen lossen niets op.
De map wil ik niet verwijderen (tenzij het niet anders kan). In de map staat een corrupte film die ik niet verwijderd krijg want deze file zou in gebruik moeten zijn ??? er draait echter nagenoeg niets.
Mijn PC ervaring zegt me dat er iets aan de hand is wat sterk op een virus lijkt alleen norton vind niets.
Wat kan ik doen behalve windows opnieuw installeren?