Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[REACT] Forbidden page vanuit FAQ te bereiken met Mozilla

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanuit een willekeurig FAQ scherm is op de volgende wijze naar een "verboden pagina" te navigeren:
  • Open de pagina met een willekeurige FAQ vanuit de overzichtspagina van een subforum
  • Kies in het selectievak rechts bovenaan de pagina: --selecteer--
De volgende foutmelding verschijnt:
Forbidden
You don't have permission to access /global/templates/tweakers/ on this server.
Probleem treedt in ieder geval op voor de FAQs van: SA, WOS, W&G

Gebruikte browser: Mozilla 1.8b (weet dat het een beta versie is, en dat dit eigenlijk niet gepost dient te worden) Probleem treedt niet op in internet explorer 6.

Systeem: windows XP Home SP2 NL
Leeg gooien van de browser cache (Ctrl-F5) helpt niet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben er vrij zeker van dat dit een browser bug is. Volgens mij was het zo dat hij elke object afging en bij 1 fout object meteen de hele browser naar die dode pagina doorstuurde. Ik zal er even naar kijken

edit:
Ik zie het al; dat ligt aan die FAQ generator; heeft niets met React te maken; dit ligt aan rotte HTML code. Ik heb het opgelost voor SA en WOS iig :)

[ Voor 33% gewijzigd door Spider.007 op 22-05-2005 22:58 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Not a react bug dus, de faq-generator-wizz weet er i.i.g. van, dus die zal het binnenkort wel fixen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.