Toon posts:

Sweex Router, Poorten Mappen, Start-End

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus een sweex router, nu wil ik de msn overdrachten poorten mappen, maar moet ik dat echt 1 voor 1 doen? er staat dus Public Port - Start en Public Port - End, dan kan ik toch bij start 6891 en bij end 6900 invoeren? dat lukt me dus wel, maar dan staat er nog private port, wat moet daar dan komen te staan?

Verwijderd

Normaal gesproken zou het gewoon moeten werken door een range in te geven. En test gewoon eens wat die private optie doet. Werkt het niet? Even omzetten dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik dat private port leeg laat, dan kan ik hem dus niet toevoegen, daar moet ik dus ook een poort invullen, maar al schiet je me dood welke..

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 22:04

Acheron

updatepack.nl

Het is waarschijnlijk nodig een triggerpoort in te stellen.

Ik weet dat MSN voor de eerste transfer begint bij 6891, oplopend tot 6900 voor volgende transfers.

Doe eens in Special Applications:

triggerpoort: 6891 TCP public poort: 6891-6900 TCP

Dan gooit NAT automatisch 6891 tot 6900 open bij het starten van de eerste filetransfer. Graag even hier het resultaat posten :)

Dit werkt trouwens maar voor maximaal 1 pc achter de router.

[ Voor 36% gewijzigd door Acheron op 22-05-2005 23:39 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Dit staat duidelijk beschreven in diverse handleidinen etc. Tevens had je het gewoon een keer kunnen proberen. Lees Policy - Network Troubleshooting eens door hierover.

Dit topic is gesloten.