Toon posts:

Tweakers.net bovengedeelte site wordt niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk elke dag op tweakers.net en op het forum. Maar ik heb sinds een paar dagen het probleem en nog steeds dat ik helemaal niks zie boven nieuws en nieuws van de dag. blijft gewoon een grijs vlak.

Ik heb dus geen balk ofzo, om iets aan te klikken en de reklame balk is er ook niet, iemand een oplossing.

heb al pop up en beveiligingen aan en uitgezet , maar niks helpt

forum heb ik gedaan via google, zodat ik de link had na dit forum, apart toch.

Oplossing iemand

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zet dit even door naar het forum dat hiervoor bedoeld is :)

WOS > FA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bedoel je nu het forum of bedoel je tweakers.net? Of zelfs beide?

Ik zie nu namelijk ook geen reclame bovenaan bij het forum. Ik zie wel reclame bij tweakers.net

Overigens geef je te weinig spec's om er wat mee te kunnen. Wat gebruik je? XP? IE? FF? Daarnaast nog software als Norton? Firewall? Virusscanner?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem hier in de nieuwste FireFox. Echter cache clearen en control-F5 scheen te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het was inderdaad Norton Firewall , bleek dat mijn broertje die vorig weekend hier was wat update en instellingen had veranderd voor mijn laptop. De W-KID

had advertentie blokkeringen uitgeschakeld ,nu is het weer GOED

Zo simpel en toch te moeilijk gezocht 8)7

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, jammer dat Norton niet luistert naar bugreports die we al meerdere keren hebben gedaan, en nog steeds deze hersendode bug erin hebben zitten.

En dat in een tijd dat pagina's steeds groter worden door css etc.
Probeer je nette html af te leveren, zorgt zo'n ransprodukt ervoor dat je tegen problemen aanloopt :r

/rant
Anyways, fijn dat het is opgelost :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.