Toon posts:

Waar moet ik nu Verder Discuseren Al mijnTopics zijn geslote

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
???????????????????

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

LA?

ARME AOW’er

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

op zo'n topic kunnen wij dan ook maar aan nutteloos antwoord geven, hier komt ie dus:

de maan.

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:16

SmartDoDo

Woeptiedoe

HIGHGuY schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:28:
op zo'n topic kunnen wij dan ook maar aan nutteloos antwoord geven, hier komt ie dus:

de maan.
Zou je de topicstarter niet gewoon helpen of anders niet reageren. Hier heeft hij niets aan natuurlijk.

Youri Carma, als je topics gesloten worden en je bent het er niet mee eens dan is er Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! Lijkt me handig om dat eens door te lezen. Als je het met een slotje niet eens bent kun je de moderator die het slot plaatst mailen om uitleg voor zover dat niet al in de sluitmessage(s) gegeven is.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Door eerst netjes je te gedragen op het forum en te begrijpen wat netjes gedragen inhoudt. Verder helpt het om eerst veel te lezen en te zoeken voordat je iets post.

Als je daaraan gewend bent zal je merken dat het echt heel erg meevalt. Ik zelf had in het begin ook een paar slotjes opgelopen, maar nu echt zelden. Succes :)

Je leert hier op het forum echt veel bij door diverse dingen te lezen die je interesse hebben, en ja ik heb een brede interesse :P

[ Voor 17% gewijzigd door Motrax op 22-05-2005 21:32 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Ja, kijk eens eerst naar je andere topics die je geopent hebt. Ze zijn niet overzichtelijk en niet volgens de richtlijnen van GoT. Lees maar eens eerst de FAQ en probeer dan maar weer eens 1 te openen. Ze sluiten een topic niet zomaar.

//edit
damn ik typ te traag.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door MasterMike op 22-05-2005 21:32 ]

Verwijderd

MasterMike schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:31:
Ja, kijk eens eerst naar je andere topics die je geopent hebt. Ze zijn niet overzichtelijk en niet volgens de richtlijnen van GoT. Lees maar eens eerst de FAQ en probeer dan maar weer eens 1 te openen. Ze sluiten een topic niet zomaar
Dat komt IHMO omdat de TS op het verkeerde knopje drukt (New Topic ipv Post Reply), maar dat kan ook aan mij liggen ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem de sluitmessage van dion_b eens door: dion_b in "Wat is het beste AMD 3500+ 3700+,Prescot..."
Hiernaast geef ik je nog 1 linkje: [faq]Registratievoorwaarden[/]. Neem deze eens op je gemak door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.