Toon posts:

[iis] kleine plaatjes laden werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

ik heb een website op mijn windows server draaien onder iis. de hostname wordt door een linux server doorgestuurd naar de windows server. Dit werkt perfect. alleen worden kleine plaatjes niet geladen. hier komt na lang laden van de site een x te staan. neem ik echter een groter plaatje van bv 50kb geeft hij hem wel weer zonder probleem. Iemand die weet hoe dit komt of hier ervaring mee heeft? In de logs van de windws geeft wel weer dat het plaatje gestuurd wordt. als ik de site intern open doet hij het ook perfect.

btw ik hoop dat ik het goeie forum gekozen anders moet admin hem ff verplaatsen

Verwijderd

Move NT > SA

Verwijderd

Topicstarter
is dr niemand die een idee heeft waar dit door komt? komt het door het forwarden. Het lijkt me als hij plaatje a wel doet dat plaatje b dan ook zou moeten werken. Ik snap er echt niks meer van :S

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 12:08

Aapje

Opel-beun
Denk dat je IIS de 'requests' voor de plaatjes negeert omdat, er te snel een nieuwe connectie word aangemaakt naar van de browser naar de server, probeer eens je max aantal connecties op te voeren naar 20 ofzo.

Of als je een router hebt die dat soort snelle requests blokeert omdat hij denkt dat 't een 'ddos' attack is ofzo (zoals mijn |:() moet je dat effe uitzetten ofzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Aapje op 23-05-2005 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat zou idd kunnen kloppen als het niet zo was dat 1 plaatje het ook niet doet. een plaatje van 2kb doet het niet neem ik n ander plaatje in dezelfde map met de zelfde rechten en alles van 50kb doet i het wel.
heb ondertussen ook al geprobeerd vanuit de linux server naar een andere website door te linken om te testen en dan werkt het perfect. dus het moet bijna wel aan de windows pc liggen maar ik zou echt niet weten waarom:S