Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• k_delaat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 21:19
Ik wil een nieuwe voeding voor mijn pc, omdat ik het idee het dat deze het niet trekt. Namelijk als ik veel aant doen ben, tv-kijken, opnemen, en nog wat tegelijkertijd dan gaat het powerled uit (pc blijft wel gewoon aan) en dan loopt alles ook stukken trager/sommige dingen stoppen met werken(soms valt het geluid uit bij windows media center, en als ik dat dan opnieuw opstart doet hij het wel weer, maar krijg ik soms van die harde tikken uit mn speakers)

Mijn huidige configuratie:
--------------------------------------------------------------------------------------
[intern]
--------------------------------------------------------------------------------------
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU (Northwood) 3.00GHz @ 3,60GHz [with Zalman CPU Cooler CNPS7000]
MSI 865PE Neo2-PFISR
2 x Kingston Valuaram 256 MB 400 Mhz [Dual-Channel]
Corsair TWINX1024-3200C2 (2x CMX512-3200C2) [Dual-Channel]
2 x Maxtor SATA 7200 RPM 80 GB (6Y080M0) [RAID]
MSI FX5600 XT-TD256 [with Zalman ZM80D-HP Heatpipe Cooler]
Creative Soundblaster Audigy 4 Pro
Hauppauge WinTV-PVR-500MCE
8 x 80x80x25 Fan (4 x ledfan)
Zalman ZM-MFC1 (6-Channel Fan controller)
2 x CCFL blue
Plextor DVD-RW px-708a
BenQ DVD-ROM
BenQ CD-RW
Floppy drive
Sweex 6-in-1 Cardreader
[extern]
AG-Neovo F-15
Logitech® Cordless Desktop Optical [only keyboard using]
Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
Logitech® Extreme 3D pro

Mijn huidige voeding is een Anscase LC-B300ATX, deze zat standaard in mijn behuizing (die totaal € 45 was)
Nu heb ik 2 voedingen op het oog namelijk:
- Enermax EG701AX-VE (W)SFMA € 139,-
- Thermaltake Silent Purepower TWV500W W0057 € 116,-

Ik zou graag van jullie willen weten wat ik het beste kan nemen, of wat ik beter kan doen om dit probleem op te lossen

PVOutput - Panasonic Hit Kuro

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:06

_Ernst_

Mark It Zero!

Last.fm

Verwijderd

daar hebben ze op got een topic over.
search voor welke voeding heb ik nodig

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:35
8 fans:|
ben jij een stofzuigerfreak ofzo?
die ruimte waar je pc staat waait ckr goed door :Y)

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• k_delaat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 21:19
Wouter!! schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:23:
8 fans:|
ben jij een stofzuigerfreak ofzo?
die ruimte waar je pc staat waait ckr goed door :Y)
ja staat bij mn benen, en in de winter is dat echt ontiechelijk koud, in de zomer is dat wel lekker, hier een plaatje (in paint) waar mijn fan's zitten, en naar welke kant zij de lucht verplaatsen (foto's kan ik niet posten, omdat mijn case uit elkaar licht (voeding los enzo)

Afbeeldingslocatie: http://www.koendelaat.nl/pc_fans.JPG

en ja idd, het is ook altijd flink stoffig in mn pc, de fans aan de onderkant hebben de zoveel kracht dat ze een A4'tje van de grond kunnen tillen, en die blijft dan aan mn pc hangen (mn pc staat op pootjes van +- 4 cm hoog

[ Voor 19% gewijzigd door k_delaat op 22-05-2005 20:59 ]

PVOutput - Panasonic Hit Kuro

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Wat een herrie zal dat maken zeg.

Verwijderd

Valt opzich wel mee heb er zelf 7 x 80 mm case-fans inzitten. Op 7 volt gezet en gezocht naar hele stille geen probleem dus, de hdd en voeding komen er nog steeds boven uit :(

Verwijderd

Vrij onnuttige dingen zitten er allemaal bij zeg :+
Verder had je gewoon een beetje beter moeten zoeken, dan had je er zelf wel uitgekomen

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Nja, iets beter zoeken idd, de meeste dingen staan wel op GoT. Voor je voedingsvraag bvijvoorbeeld had je met een klein beetje zoeken Welke voeding heb ik nodig? Deel 11 kunnen vinden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.