Firefox stopt laden marquee na onclick

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik heb een raar probleem op http://inkom.msrvsaurus.nl/

Onderaan is een marquee met daarin foto's mbv javascript zit er een onclick achter zodat als je er op klikt de grote versie van de foto in de div erboven geladen wordt, dit werkt allemaal prima.

- in Firefox (1.03): na de onclick komen er vaak (helaas uit debuggers oogpunt niet altijd) geen nieuwe afbeeldingen meer geladen.. Dus als je bijvoorbeeld op het 3e plaatje klikt dan is het wel erg snel afgelopen, hij kapt het vaak zelfs halverwege het plaatje af.

In Opera en IE heb ik dit probleem niet. Het lijkt me dan ook een FF fout te zijn, maar het is wel erg storend, is hier iets aan te doen?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Tys

Hier in Firefox (1.0.3) geen probleem

Windows XP Pro, SP2
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414 Firefox/1.0.3

Naast dat het "onclick" gebeuren er nogal ranzig uitziet is het tjsa, hier werkt het ...

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

* crisp vind het nog steeds jammer dat het Mozdev team het nodig achtte dit propriety element te gaan ondersteunen ;)

Intentionally left blank

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:26

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Hier (FiFo 1.0.4) laadt hij zowieso niet meer dan 4 foto's of ik nu klik of niet.

Verwijderd

* crisp vind het nog steeds jammer dat het Mozdev team het nodig achtte dit propriety element te gaan ondersteunen ;)
De Aziatische gemeenschap draait erop.

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Thiaz schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:17:
Hier in Firefox (1.0.3) geen probleem

Windows XP Pro, SP2
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414 Firefox/1.0.3

Naast dat het "onclick" gebeuren er nogal ranzig uitziet is het tjsa, hier werkt het ...
Ranzig -> hmm tja, ik wilde toch dat hij verder ging met de foto's als je er op klikte en wilde niet met frames gaan werken een regeleind meegeven ging niet goed (dan kwamen er gelijk spaties tussen de foto's te staan)
crisp schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:19:
Als er een goed html alternatief op marquee is hoor ik het graag...
SandaX schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:20:
Hier (FiFo 1.0.4) laadt hij zowieso niet meer dan 4 foto's of ik nu klik of niet.
Dus daar ligt het niet alleen aan..

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

pietje63 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:29:
[...]
Als er een goed html alternatief op marquee is hoor ik het graag...
Marquee is geen opmaak maar behavior, derhalve hoort het imho niet in HTML thuis. (Java)script is denk ik de beste optie.

Intentionally left blank

Pagina: 1