Op donderdag 11 januari 2001 13:54 schreef lucifer2 het volgende:
hey poeh beer, werk jij bij een hardware leverancier??????

maar okay TV-OUT, dat kan S-VGA, composiet of coax. (vast nog ook op de wat minder bekende manieren). Wat die klant waarschijnlijk bedoelt is twinview op een GF2 (MX) want daar kan je dus twee "beeldschermen " mee aansturen. Ik heb zelf Asus met svga en composiet, maar er zijn ook andere uitvoeringen met tweede monitor aansluiting. Asus vind dit een pot nat en noemt alles TV-out. Of je klant begrijpt niet eens wat ie in zijn PC heeft, vraag eens naar merk en type kaart, kan je zelf even opzpoeken wat de eigenschappen zijn..... L:(
www.bluebox.be daar werk ik.. heeft dus niet echt veel met TV-outs en shit te maken.
Daarenboven komt dan nog eens dat ik cataloogverkoop doe.. klanten horen dus alles uit dat boek te halen. Yea, i know.. is kutjob.
Ik heb de klant ook verteld (met het beetje kennis dat'k ervan op t.net heb vergaard) dat hij waarschijnlijk een dualhead heeft met 2 svga connectoren geschikt voor 2 monitoren en dat als hij zijn scherm op z'n video wou dat ie dan waarschijnlijk een andere schermkaart nodig heeft. "Eentje met composite of S-video geloof ik.
Kan u misschien best even bij de lokale computershop navragen.
In elk geval kan ik u geen svga -> scart kabel(hij had scart en coax op ze video, coax is antenne volgens mij) leveren.
Wel hebben we een (duur) toestel dat deze omzetting wel kan doen maar dat is niet echt wat u wil denk'k."
Vind eigenlijk dat ik meer dan genoeg correcte info heb gegeven .. jij niet dan?
Noujah, no offence taken hoor