Toon posts:

PLEXTOR 32x12x10 PROBLEEM!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden die PLextor gekocht ATAPi versie, alles werkt als een zonnetje, maar wilde ook CD-text fikken, gaat niet, systeem crashed gigantisch op zijn bek!!!
Heb het met Adaptec Easy CD Creator, WIN-ONCD, NERO geprobeerd, allemaal laatse updates, laatste soft en firmware versies. Op WIN '98se. Ik heb dat ding omgeruild hielp ook niet, van plextor krijg ik alleen een mail terug, met wij hebben het probleem NIET KUT BELGEN!!!!!!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Ehhhhhh niemand???

:'(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:40
Verwacht je binne 10 minuten een replie ?

Verwijderd

Met alles wat jij de afgelopen tijd hebt gepost, lijkt het me heel sterk dat er ook maar iemand is die jou nog wil helpen. :r

Persoonlijk zou ik je liever aan een ban helpen, maar dat kan ik niet.

Voor degenen die niet weet waar ik het over heb:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/103830
en
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/103858

(laatste in proc&mobo...)

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Na het zien van het vorige bericht in het forum heb ik besloten om geen antwoord te geven op je vraag :r

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
LAMERS! :P :P

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58
ik denk niet dat je ooit een antwoord gaat krijgen...

|:( |:( |:(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:40
Die is wel goed :)

;);););)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 10:06
Nou als je em al heb omgeruild en weer zelfde shit dan lijkt het me duidelijk......het zit em niet in de brander :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/3.gif

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Zo iemand verdient geen replies.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik ook... een vriend van mij zit hier achter mijn PC so sorry guys... voor die rare posts :'(

Verwijderd

Hier nog zo'n !@#$%^&*()!@#$%^&*#$%^ post van The_Master.KOD

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/103879

Ban *D

Verwijderd

das nou lelijk nou komt ie es met een gewone vraag en dan krijgt ie geen antwoord..... tjonge tjonge wie is hier nou kinds?

Verwijderd

hey btw The_Master.KOD

ik wil wel je wel es ff in de pan hakken met UT geen probleem drop me a mail :)

Verwijderd

Het gaat niet zo zeer om deze topic. Zoals je weet heeft hij zich niet zo netjes gedragen! (Zie andere topics)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik denk....... dat het aan de rest van je hardware ligt en anders aan de software :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25
Op donderdag 11 januari 2001 15:19 schreef zd_ire het volgende:
das nou lelijk nou komt ie es met een gewone vraag en dan krijgt ie geen antwoord..... tjonge tjonge wie is hier nou kinds?
Ik geloof eerlijk gezecht niet meer dat deze vraag WEL oprecht is. dus wil ook geen antwoord geven.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

:r

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[off-topic]
:r, indeed, op de mensen die op deze jongen lopen zwart te maken, ik zie niet wat hij fout gedaan heeft behalve de crosspost.

Wat zijn we allemaal een heilige boontjes zeg.

:r:r:r:r:r:r
[/off-topic]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

:'( ooo eindelijk iemand die t opneemt voor me..... heheh thnx.... kom op mensen niet zo scheinheilig en dit is een normale post en vraag.... Heeft iemand ooit CD text burn problemen gehad???

Want ik vroeg t nog aan iemand ander met een plextot 8x8xweet ik veel, en die deed t met easy cd creator systeem liep bij hem ook vast...... :(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 00:04
:( |:( :Z :z

lijkt me duidelijk....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Dan is het toch duidelijk , die overbodige brol die op 3% van de CD-spelers werkt er NIET bij fikken .

Verwijderd

The What..BROL???? allen CDTEXT burnen geeft problemen en niet zulke kleine ook... de rest gaat goed en snel :)

Verwijderd

BLIJKBAAR heeft niemand een PLEXTOR Fikker :?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
text burnen kan met Fire. no problem.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

vaag dan..... weet t ook niet misschien toch weer is GHOST image terug zetten en CLEAN WINOND proberen... die werd er bij geleverd dus

Verwijderd

Jesus zeg iemand heeft dat ding toch wel... ik bedoel ik weet van iemand anders dat hij ook cd text probeerde en Computer hing ook gelijk... :(

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24

Metzie

Nyaano !

Op vrijdag 12 januari 2001 08:54 schreef The_Master_KOD het volgende:
Jesus zeg iemand heeft dat ding toch wel...
Ik geloof dat iedereen zijn standpunt jegens jou wel duidelijk heb gemaakt. |:(

Om mijn goede wil voor eenmaal te tonen.
Probeer eens de hele zooi te formatten, mischien dat dat iets oplost.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

beetje zwak he van jou en van de rest die zegt geen antwoord te weten... volgens mij weten jullie het gewoon niet, maar ik zal er aan denken volgende keer als iemand weer een vraag heeft... vooral JIJ! dan antwoord ik ook niet...

zie je nou hoe kinderachtig dat klinkt... ik antwoord altijd op vragen als ik daar een antwoord op weet... neem een voorbeeld aan muppetje die heeft ook is flink lopen rondzooien...

maar hij beantwoord wel veel vragen

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Op vrijdag 12 januari 2001 09:04 schreef The_Master_KOD het volgende:
beetje zwak he van jou en van de rest die zegt geen antwoord te weten... volgens mij weten jullie het gewoon niet, maar ik zal er aan denken volgende keer als iemand weer een vraag heeft... vooral JIJ! dan antwoord ik ook niet...

zie je nou hoe kinderachtig dat klinkt... ik antwoord altijd op vragen als ik daar een antwoord op weet... neem een voorbeeld aan muppetje die heeft ook is flink lopen rondzooien...

Zucht.. hoelang gaat dat nog door .. kom op zeg. :( Als je eens normale posts maakt, en niet meteen reactie's verwacht, geen suffe stukken teksten/woorden enzo gebruikt gaan mensen waarschijnlijk normaal reageren, OOK op 'domme' vragen. Da's 'normaal!'.

Macconner! | speed 733@1007 :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 00:04
Op vrijdag 12 januari 2001 09:04 schreef The_Master_KOD het volgende:

Hmm, volgens mij word die nu pissig! :)
ja eenmaal flink lopen kloten en het is heel moeilijk om bij ons medetweakertjes weer in een goed daglicht te komen, maar ik zal mijn goedheid laten zien..en heb een tip voor je:

Als je nu eens een niewe naam neemt en die laat registreren op GOT, vul bij je profile niet iets in wat gelinkt kan worden met je oude, en voor dan aleen zinnige dingen, dan ben je er ook vanaf, :), wij blij, jij blij!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

NO 1????

Verwijderd

sorry dat deze in verkeerde topic is gekomen ....... meen ik echt had t ff niet in de gaten.... :'(

Verwijderd

oeps :D
Pagina: 1