Toon posts:

[IE] tekst wordt superklein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP pro engels
verneukt mijn webpagina's. bij sommige webpagina's, zoals marktplaats of mijn schools blackboard of mailserver, maar ook op motor-forum de quotes, worden piepklein weergegeven, zo klein dat ze door de pixels niet meer te lezen zijn.
Ik heb 3 users op mijn pc, en mijn boertje en ik hebben er last van, mijn ouders niet.

Aan de andere kant worden pop up schermen van programma's weer heel groot, waardoor bij bijv. nero de knopppen onderuit beeld vallen, zelfs als ik de taskbalk laat verdwijnen en eht venster zo ver mogelijk omhoog schuif.

Als ik een system rrestore doe is eht weer even goed, maar het gaat vanzelf weer mis.

Wat heeft dat maffe ding zich nou weer in zijn harses gehaald, en hoe fix ik het??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 17:06 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Probeer eens control + scrollen, grote kans dat het daarmee weer opgelost is :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05 21:27
Of via het menu..

View > Tekst size.. ;)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

view - text size al geprobeerd?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

offtopic:
Je pic doet het niet, ik krijg een leuke "voer gebruikersnaam en wachtwoord in" popup ;)

Last.fm

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als je bovenstaande eens tussen [img]en[/img] zet ?

Daarnaast: is het niet handig om https:// te gebruikern tenzij je username en password vermeld :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

suzukiTL1000R,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal regels opgesteld - de meeste vallen eigenlijk onder de noemer 'goed fatsoen', maar ik pak de belangrijkste regels er nog even uit:
  • Probeer je probleem / vraag eerst zelf op te lossen. Google eens wat rond bv. Als je er niet uitkomt - vertel dan in je topicstart wat je zoal al gevonden hebt :)
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en schrijf het netjes op. Hoofdletters zijn net zo duur als kleine letters, gebruik die dan ook eens. Besteed een beetje aandacht aan je post, en zet geen plaatjes neer achter URL's die met een password beveiligd zijn.
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Daarnaast hebben we in Windows Operating Systems de eis dat je de Windows versie in je topic titel zet.
Pas jij je topicstart nog even aan - dan verplaats ik je topic naar Software Algemeen aangezien vragen over Internet Explorer niet thuis horen in Windows Operating Systems :)

Verwijderd

Topicstarter
ok.... ik wou dat al mijn pc problemen zo simpel opgelost waren.
vraag ik me nog steeds af waarom ie dat uit zichzelf doet, want de combinatie scroll+ctrl doe ik nooit.

en mijn vensters bij nero en andere programma's blijven groot.
nou ja, het irritantste probleem is opgelost.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

kijk je windows beeldscherm->vormgevings instellingen eens goed na. En als het echt helemaal uit zichzelf veranderd, dan zou ik eens een scan op spyware doen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:03:
ok.... ik wou dat al mijn pc problemen zo simpel opgelost waren.
vraag ik me nog steeds af waarom ie dat uit zichzelf doet, want de combinatie scroll+ctrl doe ik nooit.

en mijn vensters bij nero en andere programma's blijven groot.
nou ja, het irritantste probleem is opgelost.
Die textsize is meestal server site, als je in andere programma's er geen last ervan hebt. De websites die je bezoekt kunnen zelf een default fontsize kiezen en kiezen soms te klein.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Controleer ook even waar het aantal dpi van je beeldscherm op staat ingesteld (onder je beeldschermeigenschappen) :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1