Asus V9999GE probleem met scherm resolutie

Pagina: 1
Acties:

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 17:17
Met mijn V9999GE heb ik met regelmaat dat het scherm er opeens raar uit ziet:
ik zie dan als het ware een deel van het scherm ingezoomd op 500% ofzo en wat dubbele beelden erin. Soms helpt alleen een herstart want ik kan met de muis nergens meer op klikken om iets af te sluiten. Ik heb de laatste en voorlaatste Forceware drivers installed. Verder een Athlon64 3500+ (OC 2.4 GHZ) en 2 GIG RAM Corsair. Grafische kaart niet overgeklokt.
Overigens helpt het soms wel om in Flightsimulator 2004 met ALT ENTER van fullscreen naar 2D te wisselen of omgekeerd.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Verwijderd

mag misschien ff duren, maar dat heb ik dus ook.
Ook een Asus v9999GE niet overklockt.
Heb een IiYamma Prolite E430 tft scherm...Responsetijd is 16 Ms. NIET aangesloten via DVI, maar normaal analoog.
Iemand met hetzelfde probleem???? Of die een optie heeft waar het aan ligt?
Kan het zo zijn dat mn scherm gewoon de output van de kaart niet aan kan?

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Asus smart doctor is het probleem. Als je deze niet actief laat, dan heb je geen probleem. Eventueel andere versies maakt gen drol uit.

Ik gebruik smart doc. als m'n pc opstart , m'n fan langzaam laten draaien, en daarna smartdoc afsluiten. Je fan blijft gewoon langzaam draaien en je resolutieprobleem treedt niet meer op.

Ik ben het met je eens...fraai is het niet van Asus, maar het is niet anders.