Ik heb laatst een MSI K8N Neo2 Platinum moederbord aangeschaft en na een biosupdate worden mijn SATA schijven niet meer herkend en krijg ik dus een error tijdens het opstarten.
Mijn overige specificaties zijn:
moederbord: MSI K8N Neo2 Platinum
Geheugen: 2x 512MBDDR infeon 400MHZ Dual Channel
Hardeschijven: 2x SATA 160GB WD
Processor: AMD Athlon 64 3000+
Ik draai WINXPPRO sp2
wat is er gebeurd?
Ik heb zojuist via MSI Live Update de nieuwste BIOS versie voor mijn moederbord geinstalleerd. ik draaide 1.4 en wou er 1.8 opzetten. Ik kreeg netjes bericht dat het gelukt was en de pc opnieuw opgestart moet worden. Tijdens het opstarten van de pc krijg ik de error geen hardeschijf gevonden druk CTRL+ALT+DEL voor opnieuw op te starten.
In het bios worden de harde schijven wel gevonden als THIRD en FOURTH master.
verder kan ik geen andere instellingen vinden de me met mn probleem zouden kunnen helpen.
wie kan me verder helpen?
Mijn overige specificaties zijn:
moederbord: MSI K8N Neo2 Platinum
Geheugen: 2x 512MBDDR infeon 400MHZ Dual Channel
Hardeschijven: 2x SATA 160GB WD
Processor: AMD Athlon 64 3000+
Ik draai WINXPPRO sp2
wat is er gebeurd?
Ik heb zojuist via MSI Live Update de nieuwste BIOS versie voor mijn moederbord geinstalleerd. ik draaide 1.4 en wou er 1.8 opzetten. Ik kreeg netjes bericht dat het gelukt was en de pc opnieuw opgestart moet worden. Tijdens het opstarten van de pc krijg ik de error geen hardeschijf gevonden druk CTRL+ALT+DEL voor opnieuw op te starten.
In het bios worden de harde schijven wel gevonden als THIRD en FOURTH master.
verder kan ik geen andere instellingen vinden de me met mn probleem zouden kunnen helpen.
wie kan me verder helpen?