[MCE 2005] Veilige modus hangt bij laden 'a347bus.sys'*

Pagina: 1
Acties:

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 12:24
Ik heb het overal gezocht en ook in deze forum, maar het blijkt dat ik de enige ben met deze probleem in de GoT forum. Ik probeer in mijn veilige modus te komen van mijn WinXP Pro MC2005 SP2. Bij het laden van de .sys bestanden blijft ie vasthaken. Een bestand genaamd a74....sys (ongeveer als die, weet de naam niet meer precies) wordt aan mij gevraagd of ik die moet laden, zowel 'ja' als 'nee' help niet.

Mijn videokaart is een GForce 4 ti4200 volledig geupdated.

PS: ik probeer aurora en nail.exe te verwijderen.

EDIT: de bestand waar om gevraagd wordt of hij geladen moet worden: A374bus.sys
de bestand tot waar hij komt: agp440.sys

[ Voor 14% gewijzigd door TheLastOttoman op 22-05-2005 15:14 ]

Steam ID: TheLastOttoman

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Toch heb je niet helemaal goed gezocht LordMistery, want problemen met Windows horen in Windows Operating Systems, vandaar ook het woord 'Windows' in de naam ;)
We verwachtewn van je dat je zelf alvast wat onderzoek doet alvorens je vraag hier te stellen. Ik kan er zelf erg weinig van vinden, maar ook weinig op google over a347bus.sys.... wel dat het iets met Alcohol 120% temaken heeft.

Ik verplaats even dit topic van Software Algemeen naar Windows Operating Systems :)
Ook pas ik de titel ietsje aan:[WinXP] Veilige modus blijft in de .sys laad scherm... > [MCE 2005] Veilige modus hangt bij laden 'a347bus.sys'*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 12:24
Verdomme, sorry jongens, ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar door al die stress probeer ik gewoon snel antwoord te zoeken. Door het uitschakelen van agp440.sys heb ik ook niets, hij raakt nog steeds vast maar het maakt niet uit, ik ga formatteren. Toch bedankt.

Trouwens het blijkt dat veel mensen niet weten wanneer ze F8 moeten drukken: doe dat pas als je pc de CD-ROMS checkt voor opstartbare cd's.

Steam ID: TheLastOttoman